mai mammaen til to Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 vi har funnet ut at vi trenger hvis en vippestol alikavel... hadde det ikke til storesøsteren, men ser at det hadde vært greit å ha en til lillebror. f.eks hadde det vært greit for han å sitte i en når vi spiser middag osv.. det vi trenger er en som kan ligge helt flatt. slik at han kan bruke den med engang... han er bare 7 dager... den må kunne settes opp i ryggen etterhvert.... har sett de fra fishr price med masse vibreringer osv. er det noe de liker? og kan man få dem helt flate?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har en ole brumm vippestol til vesla.. Den er kjempe god, kan legges helt flat å justeres opp. Den er heller ikke hard i ryggen, så hun "siger" ikke sammen etterhvert. Men jeg aner ikke hvor den er kjøpt, fått den etter tantebarnet mitt.. Så det hjalp deg kanskje ikke så mye...?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 baby bjørn sin.. var helt super.. han klarte å gynge selv i den.. fikk den kule teknikken med rompa og satt å gapskratta..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Fisher price sin med vibrasjon er populær her i huset, men den kjøpte vi ikke før babyen var ca4mnd og den kan ikke legges flat i ryggen! BabyBjørn sin vippestol vil jeg ikke anbefale til å spise i, for den vipper så lett, at når ungen blir større er det umulig å få de til å sitte stille nok, blir mye (mer) gris! Men Ole Brum stolen kan jo legges helt flatt, den er jo nesten mer gyngestol, og kan fint brukes fra starten av, og ryggen kan justeres helt opp, den er jo ikke så dyr heller, får den på Jysk!
Ladybug~N&E Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 dem til fisherprive tror jeg ikke man får helt flate uten at jeg skal si det for sikkert. men på utstyrsforretninger har de en fra titaniumbaby. den kan legges helt flatt og justeres opp. både ryggdelen og sittedelen. kan brukes til de er flere år som en liten stol;) den har stoppeklosser på understeller slik at man kan stoppe vippen. kjekt når man skal mate babyen;) jeg har denne men har sett at de har en nesten samme samme på jysk. samme understell og funksjoner og i tillegg en sånn støtte til hode. det er det ikke på det titaniumen men spørs om ikke titaniumbaby er mer solid.
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 vi er kjempefornøyd med babybjørn vippestol. Sett den mot en stolkant eller no så vipper den ikke når babyen skal spise. Funker som bare det her. Gutten vår er 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Ja det var jo lurt da, har ikke BabyBjørn sin selv, bare lånte den en gang og det var grøt OVERALT :-) man lærer noe nytt hver dag, da vil jeg anbefale den alikevel, hehe...for babyen min storkoste seg i den ellers!
--{--{-@solstråle Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er kjempefornøyd med vippestolen fra babybjørn. Mange av mine veninner som har baby har angret på at de ikke har hatt en sånn vippestol:)
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 BABY BJØRN sin!!den er kjempe bra.God liggestilling og den kan justeres i 3 posisjoner. og et kjempe pluss er at babyen kan vippe den selv med sine bevegelser Tommelen opp for baby bjørn
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Vi har to vippestoler en som vi har arvet og en babybjørn. Babybjørn sin var best å sitte i men den hadde en lei tendens til å gå opp på siden slik at babyen lett kunne falle ut av den. Det skjedde når han la armen mot knappen. Derfor kunne han aldri sitte å se tv i den, da måtte vi bruke den andre... :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Sitte i for å se tv?????? Er det mulig???? Kunne han ikke ligge på gulvet da, og hvorfor i all verden ser babyer på tv??????
viktorogmilla Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Har Babybjørn sin vippestol. Hadde til førstemann, var veldig fornøyd da, og er det fremdeles. Brukes med stort hell også ved mating.
mai mammaen til to Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2008 men kan den baby bjørn stolen legges helt flat?
Zitro Skrevet 15. mai 2008 #15 Skrevet 15. mai 2008 BabyBjørn ER BEST! Ihvertfall synes jeg det... Den kan brukes fra helt nyfødt på det laveste hakket. Det blir nesten helt liggendes...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #16 Skrevet 15. mai 2008 Har også baby bjørn. Den er kjempegod! Den blir ikke helt flat,men den er utformet sånn at ungen "passer" så godt nedi den! Jeg hadde ikke klart meg uten! Fisher price sine er også kjempefine! Har en huske fra fisher price,den er også genial. Lykke til,det er en jungel der ute. Baby bjørn og fisher price er de dyreste.. Om kvalitet og pris har noen sammenheng,skal forbli usagt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #17 Skrevet 15. mai 2008 Baby Bjørn! Hadde en annen type først, men den datt plutselig sammen..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. mai 2008 #18 Skrevet 15. mai 2008 Har Baby Seat som har en stang med leker som man kan feste på for å underholde babyen litt. Kjempefornøyd! Den kan man legge helt flat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå