*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg får på meg bunaden min :-D 27 fullgåtte uker på fredag, og likevel går det sånn akkurat... men godt, siden det er meldt kaldt og regn...
konemor med gutt+spire:) Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 er 24 uker og skal bruke bunad jeg også,men må desverre til å mikse og trikse litt med den for den er aaalt for liten,men kun over magen resten av den er faktisk for stor
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Det skal sies da at jeg har gått ned en del siden jeg fikk bunaden... så den må sys inn når jeg er ferdig med å få barn...
konemor med gutt+spire:) Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 kjøpte min for stor jeg med tanke på magen(sparkjøp festdrakt er det jo da). kostet lite men størrelsen litt rar :/ men skal sues in den også for tenker å bruke den i dåpen til småen håer det ikke vil se rart ut. de er jo ikke sydd for gravide med mager. mangler litt liv jeg hehe :
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Min er en festdrakt fra Romerike, så det er en rimelig dyr sak. Fikk i 30-års presang... og var tydeligvis rimelig mye større da enn jeg var nå før jeg ble gravid... har tenkt å prøve å gå ned enda mer etter nr to kommer i august, så får høre om husfliden kan ta den inn og legge den opp for meg da :-) Lykke til med din :-)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 takk. du også vi blir så fine 17.mai atte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå