Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg drømmer utrolig mye sykt for tiden..mon tro hvor man får alt fra egentlig..tør nesten ikke fortelle om de engang for de er så vanvittige syke..er det andre som tør fortelle om sine drømmer under svangerskapet, så kanskje jeg å skriver de ned etterpå;)hehe (litt redd å bli skjelt ut,hihi)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hihi... Jeg har drømt endel ganger at jeg har født en marsipankake... Verdens nydligste lille marsipankake pyntet med roser og greier.. rart med det, for er ikke akkurat så begeistret for det søte for tia... Har og hatt andre drømmer som jeg venter med å meddele, da de kan oppfattes som mer groteske enn småsøte..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 hihi godt å høre at det ikke bare er min drømmer som er groteske..jeg ville heller å ha drømt om å føde masse ting..selv om jeg i mitt forrige sv.skap drømte at jeg fødte en katt..men denne gangen er det groteske drømmer:/
Tante Bassa Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 For noen netter siden drømte jeg at jeg dro på sykehuset, gråt og ba på mine knær om at de måtte hjelpe meg å få ut barnet. Orket ikke gå å ha vondt og å være sååå sliten lenger. Tilslutt var det ei jm som var villig til å hjelpe meg. Jeg fikk en seng å ligge i, og jm la seg ved siden av meg og begynte å kysse å tafse på meg......Jeg fikk panikk og ville ikke føde der alikevell. Dro til et annet sykehus og ba på mine knær, men ble avvist. Våknet helt utslitt...... Syyykt, hehe
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 hehehe hete drømmer du ja;)
MaybeAgain Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Om det er noen trøst så drømmer jeg også helt vilt. Gjorde det samme i forrige svangerskap. Drømmene varierer fra at jeg er kledd i skoleuniform og har sex med skolepresten, til at jeg blir bombandert av gryter og kjeler på et kjøkken - at haugene bare vokser rundt meg uten kontroll.... Helt absurd og helt uten røtter i virkelighete for øvrig..... )
lene7 Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Jeg drømte at jeg gikk rett fra fest og inn i et sykehelikopter for å føde. Mens jeg lå der og prøvde å skjule for jordmora at jeg var full, stod det en kokk ved siden av meg og kokte poteter... Hehe
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Jeg drømte at jeg fødte hjemme, prematurt. Babyen var helt frisk og fin, men skulle inn på sykehuset for sjekk. Så stjal mamma og søstern min sammen med en jordmor babyen i heisen opp til føden, jeg fikk nemlig ikke plass i samme heis, og da jeg kom opp på føden hadde ingen sett dem. Ingen trodde meg, ikke at jeg hadde vært gravid en gang, de trodde jeg hadde abortert.. Og blitt psykisk syk etter aborten. Uff... Var såå sint og skuffet over mamma og søstern min da jeg våknet, kjenner jeg fortsatt blir litt sint på dem ;-)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Jeg å drømmer fryktelig mye rart for tiden... Drømmene handler som regel om fødsler, her om natta drømte jeg at jeg fikk firlinger..... Og ei anna natt så drømte jeg at jeg fikk ei jente, men hu var for tidlig født, så fikk nesten ikke lov til og se henne... Men i alle drømmene så føder jeg jenter da, og er det jeg venter hvis UL er riktig... Lurer på hva drømmene vil fortelle meg jeg, må le litt når jeg våkner da......
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2008 Hihi, er no hvertfall om fødsler her da.Jeg drømmer om mord å slike groteske ting.blir veldig skremt å lurer på koss jeg kan drømme sånne ting.Handler lite om babyen egentlig..første "marerittet" jeg hadde så drev jeg på en byggeplass sammen med farmen-torkell, vi kastet stein på hverandre og plutselig havnet han under et steinras som jeg forårsaket!!jeg så hendene hans stikke opp av ruinene også fortsatte jeg bare å kaste steiner.herregud!!det var liksom en ulykke da, men jeg var så redd for å bli tatt, for jeg kunne jo ikke havne i fengsel jeg som skulle ha barn.jeg slapp unna med det og...men huff så dårlig samvittighet jeg hadde,og så latterlig da. Men denne er enda mer grotesk: i mitt forrige mareritt så "parterte" jeg en eks i drømmen min,men han overlevde da!!!!han hadde på seg en spesiell drakt, hvor det var merket av for hvor jeg skulle partere, for hvis jeg fulgte de ville han overleve.må sies at jeg er kokk da,så dette kunne jeg:)hehe.han lå der med de forskjellige kroppsdelen ved siden av hverandre, og jeg kalte de indrefilet og mørbrad osv.huffogmeg. Flere med slike absurde drømmer?
KarinB Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 hehe, må le litt her. Jeg har også hatt noen rare drømmer. drømte blant annet at babyen vår ikke holdt til inne i magen. Den var på sykehuset inne i et sånt stor reagensrør med væske i. (såne som romvesen blir oppbevart i på filmer) Der lå den og utviklet seg og vi kunne e på den når vi ville. så en dag kom fødselen, og da bel det satt i gang en maskin som presset babyen ut og nedover gjennom et system som skulle etterlikne det å bli født på vanlig vis for babyens del. Skikkelig sykt. her en annen natt drømte jeg forresten at alle vanrørene i huset vårt sprakk og gikk i stykker når jeg kom hjem fra sykehuset med babyen. på kjøkkenet stod vaktmesteren fra jobben min og kjeftet på meg fordi jeg ikke hadde skiftet dem ut før. (bor i gammelt hus)
Ella78 m/ A&M Skrevet 15. mai 2008 #12 Skrevet 15. mai 2008 Hehe, så mye morsomt og sært. Jeg glemmer det meste jeg drømmer umiddelbart, men her en kveld spratt jeg opp, det var mindre enn en halvtime siden jeg hadde lagt meg. Jeg var sikker på at jeg hadde sett en edderkopp med helt sykt lange bein klatre fra håret mitt og opp på sengegavlen. Spratt selvfølgelig opp og tittet alle mulige steder etter edderkoppen, men til slutt innsåg jeg at ingen edderkopper kan se sånn ut i virkeligheten og la meg til å sove igjen. Det var bare så virkelig, låg liksom og tittet oppover sengegavlen da jeg våknet, klarte ikke å skille virkelighet og drøm med det samme... Ikke så rart som mange andre drømmer, men ekkelt nok for en med edderkoppfobi.
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har en drøm som går igjen, selv om den er forsjellig hver gang. Jeg drømmer at jeg er et sted også plutselig kommer noen bort med en stor baby og sier at den er min, også får jeg helt panikk for jeg kan ikke huske å ha født den, men jeg vet at han er min...
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #15 Skrevet 18. mai 2008 Jeg drømmer for det meste forferdelige ting....At folk rundt meg tar livet sitt, prøver å ta livet sitt, kjører seg ihjel osv. Men jeg trøster meg med at om jeg har drømt det, så skjer det ikke! Ellers har jeg drømt om at jeg var på et stort skip og at jeg måtte rømme fra noen som skulle ha tak i meg....Også ble jeg mamma ei natt hehe...er vel sanndrømt der da :-)
tika81 Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 Sist æ va gravid drømte æ at æ blei tatt av ei gidiger flodbølga. For rett under hurtigruta:) Va etter flodbølgen i Thailand og der:) Va grusomt for mamma og pappa skulle reise dit 2 mnd etter:(
Tingeling med 2 troll Skrevet 18. mai 2008 #17 Skrevet 18. mai 2008 Jeg drømmer mye rart selv. Mine drømmer går mest ut på at folk er etter meg. Våkner når jeg drømmer at noen skal drepe meg. eller skal ta liv av barnet mitt i magen.. Jeg syns det er ganske slitsomt med de drømmene. Har vonde drømmer 2 til 3 ganger i uka. Har hatt vonde drømmer siden uke 8. Nå er jeg i uke 33. Helt sykt!! Håper det tar slutt snart. Blir litt gal av det. Sover kjempedårlig om natta pga at jeg drømmer mye vondt.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. mai 2008 Drømt masse rart denne helga og..hehe Natt til lørdag: jeg drømte at jeg hadde en kjempehøylytt krangel med sambo(vi krangler nesten aldri og ALDRI høylytt).det var skikkelig bråk, jeg brølte til han at jeg vil ikke snakke noe mer, Æ VIL HA ACTION .hihi.løp fra han i full fart og han(til en overraskelse etter meg)han tok meg igjen så plutselig bynnte det å høljregne skikkelig kraftig,og da bare tok han rundt meg og vi hadde sex på en stoooor parkeringsplass der det ikke sto en eneste bil,i full offentlighet.vi hadde et ullteppe som vi lå under for å beskytte oss mot regnet.skikkelig romantisk.hehe.men så stoppet regnet å vi fant ut at vi måtte kle på oss i full fart før det kom noen å så oss.men før vi fikk på oss sto det en mc gjeng over oss, og vi hadde deee pulesveisene.hehe.skjønte nok hva vi hadde bedrevet.vi løp bortover til campingen(hvor vi tydeligvis hadde vært på tur,sammen med svigerfar og barna våre)der satt faren til sambo,som var mcdreamy fra greys anatomy,(hihi,den kjekke faren da)å passet barna våre.mi datter som lå å sov og den nye babyen,som var en liten kaninunge.hehe.mcdreamy kikket på meg å blunket slik som:ahha jeg ser ka dokk har gjort ja..hehe..så våknet jeg..hihi.litt morsom drøm da.. Natt til idag:så var jeg i et offentlig basseng sammen med farmen-torkell(hm ka e det med han da,2gangen jeg drømmer om han)??hvertfall så dreit han seg ut(bokstavelig talt) midt i bassenget,haha,jeg flyktet opp av bassenget ,æsjjj, han ropte at jeg måtte hente en ny badeskjorts til han.kunne jo ikke gå opp naken..hehe.så husker jeg ikke mer..det var nok det tror jeg,fysj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå