Tjorven:-) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Junior på 14 måneder er ikke seg selv i kveld, vanligvis sovner han på 5-10 minutter, og sover som oftest natta gjennom, kanskje med et "besøk" eller to fra pappa'n eller meg i løpet av kvelden/natta. Han er i seng rundt kl 19. I kveld har han fortsatt ikke funnet roen, kan sove i ca 20 minutter, så er det "full krise" igjen... Ikke har han feber, eller er forkjøla, men det er godt over fire måneder siden sist det dukket opp en tann, så jeg mistenker at det ikke er lenge til vi ser ei ny ei, kjennes også ut som om det er ei eller flere tenner rett under overflaten. Hva ville du ha gjort? Ville du ha gitt paracet for at han skal få sove, eller hadde du benka deg på sofa'n med et pledd for natta, for å være i beredskap for utrøstelig liten gutt? Klem fra
1kar&1møy&meg™ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde gitt en paracett jeg. Han har nok vondt et sted. Jeg bruker å gjøre det når jenta mi blir sånn og da sover hun som regel bra. Er fælt å tenke på at de kanskje har vondt, men ikke kan gi beskjed. Jenta mi har feber i kveld så jeg er urolig jeg og
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg ville venta med paraceten og sett det ann litt til jeg. Hvis du gir paracet behandler du jo noe du ikke aaaaner hva er. Kan jo hende at han bare er overtrøtt eller noe? Tror ikke paracet er anbefalt smertestillende ved tannfrembrudd.
cherry coke Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Legen og HS sa at jeg trygt kunne gi jenta paracet ved tannfrembrudd. Dette fordi hun ikke skulle "lide" unødig, og slik at hun skulle få sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå