snart fembarns mor Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei alle sammen. Jeg sliter med bekkenløsning, ikke av det værste slaget, men vondt nok. Å snu seg i sengen er ihvertfall ikke noen fornøyelse. I forrige graviditet fikk jeg leie en såkalt "sklimatte" til å ha under lakenet i sengen, den var fantastisk. Men da bodde jeg et annet sted og husker ikke hvor jeg fikk lånt den. Noen som vet hvor man kan få tak i slike?
babypåvegerdritalei Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jordmora di har kanskje svar på det? Hvis du har et dynetrekk eller ei putetrekk i et silkeaktig stoff til å legge under baken og ei pysjbukse i samme stoff, så funker det også bra. Kjøpte begge deler på sparkjøp forrige svangerskap og har funnet det frem igjen nå. Lykke til!
Guttemamma75 Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Ta kontakt med kommunen/hjelpemiddelsentralen.. Bare ring til sentralbordet og forklar hva du er ute etter så setter de deg over.. De fleste steder får man låne sklilaken gratis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå