Gå til innhold

Hva gjorde dere i 1års bursdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa blir snart 1år,og jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal gjøre ut av denne dagen..

Selve dagen er en torsdag,og da syntes jeg det blir for seint til feiring den dagen iom at folk jobber og slikt.. Så feiring blir lørdag og jeg har lyst å be både familie og venner..

Bake ett par kaker og ha noe gele til barna..

Hva gjorde dere i deres barns første bursdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde familien på besøk. Snuppa fikk en egen kake som hun spiste, eller rettere sagt kasta utover med hendene. Så hadde jeg bakt et par kaker, kanelboller og gele til gjestene. Kjempekoselig :)

PS! nyyydelig navn du har på jenta di!!!

Skrevet

Jeg var fortsatt hjemme i permisjon da junior fylte 1 år, så her hadde vi barnebursdag på dagen, med tre små venner og mammaene deres. Serverte pølser ved lunsjtid, og etter lek og soving, fikk de sjokoladekake og boller.

Helga etter hadde vi familieselskap, med omtrent samme servering, men med marsipankake i tillegg.

Personlig syns jeg det å bake egen kake til jubilanten, som h*n kan spise og grise med er litt tullete, en ting er at ungen kan overspise, en helt annen ting er alt sølet. Men den viktigste grunnen et at jeg aldri har opplevd noen andre som får sin helt egen kake, bare til seg selv, ved bursdager senere i livet. Er det ikke koseligst å dele bursdagen sin med andre da?

Jeg syns vi hadde to koselige dager, uten for mye opplegg, det får komme senere! -og en barnebursdag med fire 1-åringer er nok den roligste barnebursdagen jeg kommer til å oppleve :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...