Gå til innhold

Lunsjtreff på Aker Brygge 20 mai kl 12! Nye spes velkomne!

moden mamma

Anbefalte innlegg

Nytt sted - bestemt på sist lunsj - Fridays på Aker Brygge. Håper det passer de fleste! Der vet vi det er god mat, (og nok for meg.. ref små salater på SudØst) gode stoler ute og inne, og sist men ikke minst.. Gratis påfyll av brus!! (litt sunnmøring i meg skjønner dere)

Håper vi får med oss noen flere denne gangen - kanskje til om med noen nye? Selv om vi har holdt på med disse lunsjtreffene en stund har det vært/og er utskiftning av folk - så vi trenger påfyll med "nygravide"/nye ansikt. Kanskje noen av dere som har født har lyst/makter å komme?

Håper på MANGE lunsjere - kjempefint om dere skriver dr på i løpet av helga slik jeg får bestilt bord mandag.

Fortsetter under...

Da tror jeg endelig det passer for meg igjen også. Har jo bare fått vært med en gang og det begynner å bli lenge siden..... Har kommet noe i veien hver gang etterpå.

Så da kommer jeg om gutta fortsatt holder seg i magen :-) Gleder meg til å treffe flere tvillingmager igjen.

Annonse

Det gjør nok ikke jeg heller :( Men hvis jeg blir riktig desperat og lei på denne magen og vill starte det hele så kanskje det ikke er noen dårlig idé å prøve seg på en lunsj... ;) Men slik det ser ut nå så må jeg melde pass. Dere må ha det like hyggelig som vanlig!

Annonse

Jeg har telt opp 9 stk som blir med i morgen - flere nye! Det blir spennende..

Noen flere som hiver seg med? Antar jeg ringer om en time eller to og reserverer bord.

Håper junior på 2,5 år er såpass i form at jeg kan levere han noen timer fra meg. Han sliter med noen tenner og "litt" pollenallergi - men jeg satser på lunsj sammen med dere!

Bord blir reservert under: Åse og Tvilling

Noen som har tilgang på god printer og kan printe ut den eksisterende lister over oss som har vært på treff til nå? Min er ikke bra.. Lyst å ha med de nye - fint om vi kunne notere de opp under lunsjen.

Beklager å si ifra så sent, men jeg får ikke blitt med imorgen heller!

Gullet har smittet meg med forrige ukes forkjølelse... Skal i tillegg på nav for å få litt oppklaring i foreldrepenger/ferie/7 uker ekstra mystreiet..

MEN neste uke skal ingenting komme i veien!

Jeg er forresten ikke med på de listene, tror jeg... Vil gjerne stå der ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...