Gå til innhold

Familieproblemer! What to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder broren min da. Han er godt over 30 år har 3 barn og er gift. Er murer/flislegger.

Så til saken da. Han skal pusse opp badet vårt (kjøpte hus i fjor sommer) Han lovte å komme før jul, men så ble det noe som kom i veien, så skulle han ta det før påske, men utsatt igjen og skulle da komme i mai. Har snakket med han å sagt at han må komme med en pris til oss, så vi vet hva vi har å forholde oss til for vi skal bygge ut også. Når jeg prøver å få tak i han nå så tar han ikke telefonen!!!!!!!!!!! Har ikke svart på mange mnd! Sist jeg var innom var han ikke hjemme heller. Typisk! Vi har ikke råd til at noen andre skal ta badet heller, og det må totalrenoveres. Jeg er så sint på han, hater folk som ikke holder det de lover. Hva skal jeg gjøre? Blir en koslig konfirmasjon vi skal i om 14 dager :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, er du sikker på at alt er helt som det skal der i heimen? Når folk slutter å ta telefonen, så er det gjerne en liten bjelle som ringer.

Skrevet

Tror ikke det er noe der nei. Men nå bor ikke hun hjemme for tiden da, går sykepleien og bor på hybel midt i uken.. Broren min er en som prater med alt og alle hele tiden uansett. Så tror det er bare pga at han mener jeg maser da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...