pia_1 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Annonse fra finn.no http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=13446459&sid=xz9sbgxBKNL463823&WT.svl=Link
The most famous Ludder Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Haha, nei takk... Han får gå på Frelsesarmeen eller noe. Eller han kan bruke trygdepengene på klær og ikke sprit. Tiggere har jeg ikke noe til overs for!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Det måtte jo komme en sånn kommentar fra deg... Hva vet vel du om denne mannen?
pia_1 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 La no tvilen komme mannen til gode da! Om ikke du har noe til overs for han kan det være andre har det.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, jeg mente ikke deg, HI, var til ludderet over her:)
The most famous Ludder Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Det meste egentlig dessverre. Han får jo penger når han er uføretrygdet, og ettersom han er 42 burde jo han klare å sette et budskjett utifra pengene han mottar, Hvis ikke han er helt på tur da, som er min logiske teori. Men du får sende ham noen klær du, hehe...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 off, får helt vondt inni meg jeg... stakkar mann, skal imponere barna sine... han skulle heller lagt ut kontonr sitt!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Flaks for han at han ikke la forespørselen sin inn her da, håper det er noen som faktisk kan hjelpe han via finn.no
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Ja for det er nok realiteten at noen har det så trangt i et av verdens rikeste land.. mange som lever på fattidomsgrensen og under.
The most famous Ludder Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Han kan jo selge litt av det han går på, så ordner det seg nok ;-)
The most famous Ludder Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Ja, selvfølgelig ;-) Er det mannen din det handler om her? Stakkars han da, som har en sånn gniten kjerring som ikke vil kjøpe ny dress til ham. Eller kanskje ikke du har råd du heller? Huff, kjip situasjon Føler med dere (hehe, neida...)!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Din helvetes bitch! Det er det du er ludder, du lever jammen opp til nicket ditt. Om du bare vil egle så får du faen meg lage deg en tråd i stedet for å forpeste denne!!
The most famous Ludder Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skriver der jeg vil din nazi-bitch! Så jeg hadde rett? Trist situasjon da, både for deg og taperen...
pia_1 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. mai 2008 Ludder? Kan ikke du bare la vær. Har skjønt poenget ditt medd fattige og tiggere osv...
The most famous Ludder Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 Kult :-) Men jeg gir meg ikke før alle har skjønt det, hehehe...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. mai 2008 #18 Skrevet 15. mai 2008 Han kan jo faktisk gå på frelsesarmeen som ludderet sier. Der finner han nok en fin dress til en billing penge da folk hiver alt for tiden;) Kan jo faktisk ha vært der uten hell.. Men fint hvis noen kan hjelpe han via finn.no også da:) men..det virker litt rart..å legge inn en sånn annonse på finn.no mener jeg.sikker på at det ikke er en spøk?nei ikke vet jeg.hadde selv blitt litt skeptisk,men det er nå meg da.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #19 Skrevet 15. mai 2008 uff stakkars mann:\ jeg må nok sette faren min først for han har 4 barn og et barnebarn som han skal få feire med og i dåpen hadde han olabukse og skinnjakke fordi han ikke har penger og ikke noe annet og ha på... og du som slenger med leppa her opp. folk ber ikke om og ha det vanskelig... fy faen altså, ønsker deg alt vondt fremover jeg...
Ronja&Odin Skrevet 15. mai 2008 #20 Skrevet 15. mai 2008 ta deg sammen a.... faen sku faen meg tro du var 14
Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. mai 2008 #21 Skrevet 15. mai 2008 hmm..aldri ment det stygt, men kanskje jeg har mine grunner til å være skeptisk? har faktisk veldig gode grunner da vi har en viss en i familien som lurer alt og alle, men det fins jo ærlige folk som har dårlig råd og det syns jeg selvfølgelig er forferdelig når Norge skal være et av de rikeste landene og vi klarer ikke å ta vare på våre egne en gang, men det å ønske meg alt vondt fremover syns jeg var stygt sagt:( folk må ha sine egne meninger uten å bli halshugd her. Det er vanligvis en grunn til de forskjellige meningene på alle trådene. og hva er det så fælt m å skrive at han faktisk kan gå på frelsesarmeen? det er jo en ærlig sak det. Tenker på alle de fine og nesten ubrukte klærne vi har gitt bort der. men er det noen som kan hjelpe han med en fin dress så er jo det kjempefint;)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. mai 2008 #23 Skrevet 15. mai 2008 oki=) kan lett misforstås ting på disse krangletrådene..hehehe..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #24 Skrevet 15. mai 2008 DU er jammen hyggelig, som ønsker noen alt vondt fremover... Ganske mye værre enn ludderet etter min mening. Hun er jo bare ute etter å provosere. Klarer det tydeligvis...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #25 Skrevet 15. mai 2008 Får ikke frem linken, hverken i går kveld eller i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå