Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har så sykt lyst på sjokolade nå, og dum som jeg er stiller jeg dette spm, slik at jeg sikkert bare får enda mer lyst på!! Hehe! Min favoritt er Stratos, særlig de i koseposen, NAM :-)
Gunni_2 Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Åh, jeg har flere som jeg liker veldig godt; Japp, mars, twix, lion, men må jeg velge en, så må det bli Yade trippelsjokolade, kunne spist ørten stykker av den, hehe
lÅktiHaUDe Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Elsker all sjokolade For nå fikk jeg ikke lyst på da Må jeg si noen må det vel bli Freia melkesjokolade i romtempratur (veldig viktig he he)
Candy girrrl Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Walters mandler Antin Berg mørk sjokolade Sjokolade med jordbæryoughurtfyll. Selges i utlandet. Nydelig.
ifie Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Mmmm, kosepose Jeg spiste meg så "høy" på kosepose på lørdag at jeg kjøpte meg kosepose-sangen til telefonen... (jepp, lei den allerede) Ellers er vanlig stratos også digg! Og de dyra som dem har i smågodthylla (kylling, hare, hane osv)
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Det må være melkesjokolade... Særlig de i eventyrposen...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Melkesjokolade! Mmmm...det er så godt sammen med en stor kopp te! =) Ellers så er kino ensbetydende med Smash!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå