Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Nå overreagerer jeg sikkert noe inni staur og vegger, men ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!... Blir lei meg og sint på en gang, gravid og sliten og....nå kom liksom alt. Skal flytte til helgen, driver med siste finish på huset, tusen ting skal pakkes ned i leiligheten vi bor i, rørleggeren driver og innstallerer do, vakser og kraner...og så viser det seg at hele den ene benken på kjøkkenet må byttes...for det er for trangt mellom vask og veggen bak til armaturet! *buhuuuu* Benkeplata som var spesialbestilt og derfor var litt dyrer enn beregnet, kan nå ikke brukes....og vi må bestille ny...og budsjettet har ikke rom for mer pengebruk...vi ER på siste finish, og har ikke stort mer å gå på...så det betyr at vi må vente på lønninger og ta sånt over langen..huff..høres sikkert bagatellmessig ut, vi har tak over hodet og alt sånt, men......aaaah! Jeg er bare sliten av alt! Har lyst til å være på plass, ikke tenke mer på alt som må ordnes, kjøpes, brukes penger på...*blæææ*. Og fortsatt er verken stelleplass eller ting til barnerommet ordnet...25 dager igjen til termin...*snufs*
Monajenten Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 *kremt* Jeg fødte 25 dager før termin med nr. 2 :-O Bare sånn for å stresse deg litt.........................;-) Men du? Det ordner seg:-)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Sympati herfra..jeg sto midt i flytte/oppussings helvete begge gangene i svangerskap nr 2 og 3, fødsel og barselstida.. Det HOLDER egentlig å gå gravid, trenger ikke alt annet mas i tillegg... Stor trøste klem fra
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Huff..takk jenter..*snufse og tørke snørr...* Har sagt ja til ekstra jobbing denne uka og, men nå har jeg satt ned foten og spurt om noen kan jobbe for meg i morgenkveld. NÅ ORKER JEG IKKE MER!! (og kjææære mannen min, kom hjem fra oppussingshuset snart og vær hos meg....!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå