mamman t go`gutta Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 får dere ofte spørsmål om ...ja, når kommer jenta eller gutte?? Her i huset har vi tre barn av samme kjønn, og får til stadighet høre at nå må vi jo prøve en gang til, slik at vi kan få det andre kjønnet.. Blir litt provosert...har da jammen i meg gjort en god jobb...har jo tre barn. Hvorfor er det liksom ikke bra før man har begge kjønnene??
Mille** Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jepp, har to jenter og opplever fra tid til annen å få sånne teite kommentarer. Har begynt å svare at jeg ønsker meg ikke gutt i det hele tatt, hvilket også er sant. Ønsker meg ikke flere jenter heller da. ;o) Jeg blir forresten ikke provosert av sånne kommentarer. Gir f....!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Fikk det spørsmålet dagen jeg fant ut vi ventet en jente til. Jeg så da har jeg nesten kommet i målet med 3 jenter =0).
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 JA! Stadig spørsmål om når vi skal få nr fire, har tre gutter. Vi MÅ jo prøve å få ei jente...... Vi er veldig fornøyd med de tre flotte guttene vi har.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Hele tida! Har termin om to dager med gutt nr 3, og folk presterer til og med å si at gynekologen kan jo ha tatt feil...=P Det er fryktelig provoserende, men har blitt så vant til det at jeg svarer automatisk at vi nok er ferdige når vi har fått 3 barn. Planlegger jo ikke familieforøkelse etter hva slags kjønn vi får!
grå :) Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 nei, jeg har gjort det ganske klart at det ikke blir flere planlagte så folk spør heller ikke. har ikke vært utsatt for ikke-vitende heller har spurt
Bare jeg er meg :o) Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Hehe,joda det skjer:o) Men bryr meg ikke...eller så svarer jeg at jeg er guttemamma jeg, så om jeg skulle få nr tre hadde jeg håpet på en gutt til:o)
blond Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Ikke ta alt så seriøst... det er vel ment å være en morsom bemerkning?
Ksenia & Anjem Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Å jada...dessverre..jammen da har dere jo en grunn til å få en til..dere må jo ha jenta..ja disse guttecellene presser seg frem fikk jeg høre av en dame på bussen her en dag..hadde lyst å knocke henne rett ned..hehe
mamman t go`gutta Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2008 Tar det vel ikke for seriøst, og nei er nok ikke ment som en morsom bemrkning fra enkelte. Noen har rett ut sagt at man de hadde vært skuffet om de hadde tre av et kjønn....HALLO?? Men de har da en av hver...og er vel vellykkede foreldre da.. Men blir bare litt lei noen ganger...da man skulle tro at tre friske barn er en god nok jobb..
blond Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Synes du har vært flink, jeg! Tre jenter er nok ikke bare bare. Fortsett å være stolt av deg selv og familien din! At andre ville vært skuffet hvis de hadde barn av samme kjønn sier vel mest om dem. Du kan jo alltids be dem holde meningene for seg selv.
-Lane- Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Ja,får ofte spørsmål om det ja. Noen har til og med sagt at vi må jo prøve en gang til slik at vi får se om mannen kan gjøre skikkelig arbeid denne gangen og lage en gutt. What?! Blir ikke provosert, men svar skyldig.
haater husarbeid Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Jo takk. Nå har jeg et funksjonshemmet barn, så jeg bare ser hardt på dem og sier; nei, skal jeg ha flere barn så ønsker jeg meg et FRISKT barn, jeg driter i kjønnet. Måte på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå