Gå til innhold

Trenger en fin, lett..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sportsvogn!! Hadde egentlig tenkt på emaljunga scooter, men så jo at den har jo ikke så stor plass under til varer og sånn :s

Vil ikke ha 3hjuling, og ikke simo... Men en enkel og grei sånn som emaljunga med større plass under.. Og full liggestilling.. Er jeg kravstor da? Og vognen bør helst være i nærheten av Bergen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har er som heter babydan to go eller noe sånnt hehe...den er veldig god!!=)

Skrevet

Liker ikke sånne hjul :o) Åhh jeg vil ha lufthjul og regulerbart håndtak og ;) Så jeg er vel litt kravstor da ja ;)

Skrevet

Ka me den der basson milan da?

Jeg er kjempefornøyd me den

Skrevet

hmmm.... Likte den free ja... :D så nå er det på Finn å leite igjen :S Begynner å bli litt lei av å leite.. Kan det ikke bare stå en vogn utenfor i morgen som er akkurat sånn som jeg vil ha ;)

Skrevet

hva med buggaboo cameleon? kjøp med et par vinterhjul, så får du lufthjul både forran og bak :) veier bare 9kg! og har MYE plass under, dessuten er det snøring på toppen- sånn at ting ikke faller ut...

Sjekk: www.bugaboo.com

Skrevet

Neeei, den likte jeg ikke :P Eneste jeg likte var plassen under, men så litt rar ut :o) Har vel egentlig bestemt meg for carena nå, om ikke emaljunga kommer plutselig ut med en vogn som har kjempe god plass under ;)

Skrevet

Vi har emmaljunga med stor plass under. Med justerbart håhdtak sittedelen kan snus begge veier. Lett,veier ca 10 kilo.... Veldig fin. Med full liggestilling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...