Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Sportsvogn!! Hadde egentlig tenkt på emaljunga scooter, men så jo at den har jo ikke så stor plass under til varer og sånn :s Vil ikke ha 3hjuling, og ikke simo... Men en enkel og grei sånn som emaljunga med større plass under.. Og full liggestilling.. Er jeg kravstor da? Og vognen bør helst være i nærheten av Bergen
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 vi har er som heter babydan to go eller noe sånnt hehe...den er veldig god!!=)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Liker ikke sånne hjul ) Åhh jeg vil ha lufthjul og regulerbart håndtak og Så jeg er vel litt kravstor da ja
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Ka me den der basson milan da? Jeg er kjempefornøyd me den
Ladybug~N&E Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 carena freeride? http://www.carenababy.com/CARENA/Norway/STROLLERS/
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 hmmm.... Likte den free ja... så nå er det på Finn å leite igjen :S Begynner å bli litt lei av å leite.. Kan det ikke bare stå en vogn utenfor i morgen som er akkurat sånn som jeg vil ha
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 hva med buggaboo cameleon? kjøp med et par vinterhjul, så får du lufthjul både forran og bak veier bare 9kg! og har MYE plass under, dessuten er det snøring på toppen- sånn at ting ikke faller ut... Sjekk: www.bugaboo.com
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Neeei, den likte jeg ikke Eneste jeg likte var plassen under, men så litt rar ut ) Har vel egentlig bestemt meg for carena nå, om ikke emaljunga kommer plutselig ut med en vogn som har kjempe god plass under
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Vi har emmaljunga med stor plass under. Med justerbart håhdtak sittedelen kan snus begge veier. Lett,veier ca 10 kilo.... Veldig fin. Med full liggestilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå