Gå til innhold

hei,noen som har hatt tidlig el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok el kalkulatoren på babyverden og den sa ca 19 mai,men på søndag kom el slimet og el smerter... hm prøver å bli gravid igjen etter sa i mars..håper håper:)men blir litt forvirra av denne egg løsningen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt... lurer på noe av det samme.hvor tidlig kan man egentlig ha el?

Skrevet

Jeg lurer også på dette. Kan man ha veldig tidlig eggløsning! Hadde en SA i april, etter det er syklusen ikke tl å forstå seg på. Har fått tilbake mensen, men den var 1 uke forsinka. Har kjøpt eggløsningstester for å forstå syklusen.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jo,det går an.jeg fikk El en gang etter bare 6 dager.jeg har hatt ustabil mens siden pilleslutt i august.jeg tar El-tester.Den gangen fikk jeg da mensen på dag 20.så det går an.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Altså 6 dager etter 1 mensdag!

Skrevet

Hei,.. Jeg lurer også litt på dette,.. har hatt en mensen etter MA

( slutten av mars). første mensendag var lørdag 3.april... sluttet å blø rundt 9. 10. april,.. hadde sex søndag 11. april... er det strengt tatt mulig å ha eggløsning så tett opp til mensen???? føler litt el symtomer nå. (små mensenmurringer). Har jo hørt at sædcellene kan overleve opp til 5 dager??? Øyner et lite håp,... sambo jobber overtid denne uka,.. er ikke hjemme før langt på natt,.. så sjansene er minimale for at jeg får utnyttet denne el - perioden,.. hvis ikke de har overlevd siden søndag???

Skrevet

dytter på igjen:):)

noen sier at spermen lever opp til fem dager,.. en lege sa til meg at den kan leve kun opp til 72 timer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...