Gå til innhold

Slimproppen


junihjerte

Anbefalte innlegg

Jeg har UL termin om 4 uker, og i går kveld tror jeg slimproppen "gikk". Flere som har opplevd dette? Geleaktig klump.. Var hos jordmor denne uka, som fortalte oss at det kunne skje nå, uten at fødsel var umiddelbart forestående. Noen som har født før som har opplevd at slimproppen har gått? Hvor lenge etterpå fødte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke huske at det har sjedd meg meg før - men føler at jeg skal være veldig obs på det nå.

Sa jordmor noe om hvor lenge før fødsel det kunne skje? Jeg har 5 uker igjen til termin - og begynner å bli veldig klar nå (skal bare pusse opp ei gang og soverommet vårt først :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når slimproppen min gikk forrige gang, var neste i ekstase, for hadde jo hørt en plass at da er det max to uker til en føder......dette stemte ikke! Den gikk enda en gang til en uke senere, og fødselen var vel ca 2 uker etter det igjen (men jeg ble satt igang, så vet jo ikke når den hadde startet av seg selv....).

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gikk slimproppen min 14 dager før UL-termin, på morgenen den dagen fødselen begynte. Men da var det også blod sammen med den da. Slimpropp uten blod er ikke noe fødselstegn i seg selv. Er kun når det kommer litt blodig slim at fødselen er igang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...