Gå til innhold

er det noen som har det sånn som jeg??????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

går jeg ettpar timer uten mat blir jeg kvalm, trenger nesten noe å spise heletiden.

er oxo ganske trøtt men det er jo vanlig :) føler meg litt mer gravid... å nå som jeg er rar kvalm tenker jeg på at det kansje går bra dette har bare noen uker igjen (5) men di ukene blir nok lange :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..Har slitt med kvalme i alle mine svangerskap..Skjønner ikke helt hva du mener med at du har bare noen uker igjen når du er 5 uker..Jeg var kvalm i 6 mnd med sistemann..Knasket på mandler mellom måltidene..Hvis det du mener med "uker igjen" er av den første perioden hvor det er mest fare for spontanabort skjønner jeg hva du mener..Det går nok sikkert bra..Lykke til og husk å knaske mandler;-)

Skrevet

forige sv.skap kastet jeg opp magesyre hver eneste morgen av den enkle grunn at jeg hadde ikke barn ,jobbet sent og sov leenge. kunne sikker litt i senga til 11-12 og da ble jeg sinnsykt dårlig. jeg skjerpet meg ikke heller, men har meg selv og takke. jeg synes det var rart at jeg ikke er kvalm denne gangen er 10+2 og har ikke merket noe. men så tenkte jeg litt på at nå har jeg jo barn som jeg står opp med i 8tiden hver dag og da spiser vi frokost! rekker ikke bli kvalm før jeg får mat.

så det med gjevnlig spising er veldig viktig for meg!

Skrevet

ja j mente 5 uker igjen. j er 7 uker på vei så :) jo jeg har aldri vært bare kvalm og at jeg måtte ha spist for å ungå dette. sist svangerskap ble j lagt inn på sykhuset pga kraftigsvangerskaps kvalme... men nå er jeg bare kvalm vist jeg ikke sitter å tygger på noe. Så syns dette var litt rart :)

Skrevet

Jeg har det akkurat likedan. Blir kvalm om jeg går 2-3 timer uten mat, men spiser jeg noe da, så er det helt okei igjen :)

Skrevet

å det var kjekk å hør :)

Skrevet

samme med meg i grunn. Tror det er ganske vanlig. Leste et sted at det er det som karrakteriserer svangerskapskvalme mest.

Skrevet

Dette er mitt 3 svangerskap . Jeg har spydd i 9 mnd med begge de forrige og det virker ikke som det skal bli noe bedre denne gangen heller.

Det er rett og slett helt jævlig. Også grunnen til at jeg merker at jeg er gravid. Spy ganske enkelt fra uke 3 og fram til fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...