Labambie Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Var å kikka på profilen din. Så nyyyyydelig liten gutt du har! Har sikkert sagt det før også.. Fin altså. Bitteliten da ved fødsel.. Ikke til å kjenne igjen fra start til nå!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Heisann!! Å tusen takk for det!! :-) Så koselig sagt! Ja han er helt ukjennelig når jeg ser bilder fra da han var minimini! Det er sikkert og vist. Hihi:-) Har du bilder også eller?!:-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Ah!! Jeg så faktisk på profilen din for to dager siden, hvor jeg så på bildene av datteren din!! Hun er jo bare råtøff;-)! Å SÅ mye hår!! *stjele litt å sette på felix sitt hode* :-)
Labambie Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Hehe,ja det er ungen min som er denne ukens bilde på babyshop.no da vettu... Kanskje derfor? Hehe! Hun var født med endel hår, er kanskje spesielt? Ganske ung du? Mange du kjenner som også har barn eller? Jeg kjente ei som var fra Revetal for noen år siden. Men hun er født i 81, så du hadde vel ikke visst hvem det var i noe fall...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Oy så morro!:-) Ja jeg er ganske ung. Blir 17 i september. Kjenner ikke mange med barn, men fått kontakt med en del jenter som er litt eldre enn meg da men, det gjør aldeles ingen ting;-) Selvom vi syns det er litt morsomt at de sitter å snakker om bæsjebleier og puppespreng med ei jente på 16 år:-) Thehe. Kjenner ikke noe serlig folk derfra.. Moren min og min bonusfar flyttet til Re når jeg gikk siste året på barneskolen, så valgte jeg å gå på en annen U skole enn Andebu (da vi flyttet litt nermere andebu enn revetal) så kjenner ingen der lenger! Bor så og si i Tønsberg jeg nå da:-) Bor du i nærheten av revetal du eller?!
Labambie Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 Synes du er kjempetøff jeg som får barn såpass tidlig! Når jeg var 16 så hadde jeg ikke hatt sex enda engang.. Hihi! Nei,bor ikke i nærheten der. Men hadde et par brevvenninner der før i tiden! Som jeg da var å besøkte.. Fint nedi der da! Iallfall nå når det nærmer seg sommeren! Går du på skole sånn når du ikke føder barn? Hehe
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Takk for det..:-) Ahaa:-) Så koselig da! Ja er fint der om sommeren, men om vinteren er det ensomt og Jæ#& for å si det sånn. Thehe;-) Hehe nei her er det full produksjon;-) Neida.. Jeg går ikke på skole nei. Rakk å gå ferdi Ungdomskolen, å ikke gått noe mer etter det + svangerskap og fødsel. Så vil vi ikke sette han i barnehage før han er minimum 2 år så blir eventuelt til at jeg jobber litt i helger av og til... så får vi se etterhvert:-) Du da?
Labambie Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2008 Åååh... Misunnelig! Kunne virkelig ønske vi hadde råd til at jeg også kunne gå hjemme et år til... Men økonomisk går nok ikke det.. Jeg tok svennebrevet som damefrisør i fjor sommer da jeg var 7 uker på vei! Hehehehe! Det gikk det også.. Levde vel på sigaretter og godteri uka før,skal ikke skryte på meg at det var bra nei.. Rakk å jobbe litt før jeg ble syk i fjor høst! Nå håper jeg å få startet for meg selv kanskje rundt juletider.. Får se hva som skjer.. Hadde vært moro iallfall... Kjipt at det er pengene man lever av!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Ja syns det er utrolig bra at jeg har muligheten til å gjøre det:-)! Er ikke mange som går gjort det lenger:-( Oy oy! gratulerer med svennebrev!:-) Bra gjort;-) Får håpe det går bra med deg da?! Å masse lykke til !! Det er tøft gjort å starte for seg selv!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå