Reveenka Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Attpåklatten, mammasøkerbarnharfåttto og tidligere hurpa er alle tre på lista over brukere som har startet flest tråder - og attpåklatten og mammasøkerbarnharfåttto er jammen på lista over brukere som har svart oftest også....! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jippi!!! Det er fordi vi har det hyggelig det vet du:-))
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hun dærre hurpa altså...Forbaska skravlebøtte!! Godt hun ble jaga til skogs.Enn å starte så mange tråder da!!! Skamme seg HURPA
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Ja, nå har hun nok løpt ut i skogen for å skamme seg;-DDD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Ja, og jeg er stolt av det... Fordi jeg fortjener det:o)) He he he moro å skravle da, du er ikke så verst når du har tid du heller:-DD
Reveenka Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 c",)! Men nå tror jeg at jeg takker av for i kveld - jeg er revegressenke frem til fredag, og bare tanken på alt jeg skal ordne i morgen gjør at sengen fortoner seg over gjennomsnittet fristende!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Takk for idag, og sove godt:-) Viktig å få nok søvn vet du, så humøret holder seg stabilt og ovenpå:-) God natt god natt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå