Gå til innhold

Vurderer barnevognskilt, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt kult...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kjøper du det!!! Hvorfor bry seg om hva alle andre syns, når du syns det er kult?:-) Vi har!!

Skrevet

Dersom du syns det er kult så kjøp det! Det er jo ikke værre enn at du tar det bort dersom du blir lei av det - er jo ikke akkurat den største kostnaden i verden.

Ha det skøy med skilt!

PS! Jeg har skilt, som du sikkert skjønner, kjøpte det fordi jeg vil ha det på John Deere-traktoren han skal få senere - alle vet jo at ordentlige traktorer har skilt?!?!

Skrevet

hvis du synes det er kult, kjøp det :) ikke bry deg om hva andre mener. synes det er utrolig søtt :)

Skrevet

vi har også skilt og de fleste som har kommentert det syns det er kjempe stilig ;)

Skrevet

Jeg synes personlig det er harry på barnevogna, men på leketraktor/biler hører det jo hjemme i "vår verden" så det kan jeg skjønne. Ellers er jo skiltene veldig stilige så jeg vurderer å kjøpe til begge når nr 2 er født å ha som dørskilt på rommene deres;)

Skrevet

personlig er jeg litt enig med anonym over her.. synes det ser litt harry ut på barnevogn.. men hvis du synes det er kult, hvorfor i all verden skal du bry deg om hva jeg synes :P

dessuten kan du jo ta det av hvis du ikke liker det likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...