*Minnie Mus* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Vil ha en som gir lange og fyldige vipper. Bruker vanligvis en som har en lang tynn børste og den er kjempegod, husker ikke navnet da...
Pooosi Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Lancome sin Hypnose er helt klart min favoritt!!!Den gjør mine "spinkle" vipper fyldige å lange!!!! Den koster litt xtra, men jeg kjøper den på Strawberrynet.com, billigere der
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Diorshow liker jeg:) Den tynne altså, umlimited tror jeg den heter!
Pærefrø Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Bruker en fra maybeline...er grønn beholder på den. Er den eneste jeg tåler, og jeg er kjempe fornøyd...
Erisa* Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er også veldig fornøyd med Lancome Hypnose. Har aldri kjøpt mascara som var særlig dyrere enn 100-lappen før, men denne er så god at den er verdt 200:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Mange gode mascaraer der ute, har brukt både Dior, Shiseido, Clarins og Lancome, men favoritten er definitivt Clinique! Kjempegode mascarer! Selv liker jeg at vippene ser naturlige ut (ikke stive/klumpete - yuck!), og da er Clinique Naturally Glossy nydelig!
Gunni_2 Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Liker veldig godt Great Lash fra Maybelline, får fine og naturlige vipper med den
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Definnetivt den nyeste til loreal den med vippe extentions! Jeg tror jeg har prøvd alle mascaraene der ute, men dette er favoritten altså Den er faktisk sånn som du ser på reklamen, du får laange fyldige vipper som holder hele dagen Løp og kjøp
Mamsen87 :) Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Enig med dellta og Lucky Luke <3 Har sove med den over natta også, den er like fin dagen etter.. Fantastisk mascara!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Jepp, jeg liker den selv. Men må fike litt og stryke av for at den ikke skal klumpeseg..men når det er gjort...da sitter den blegg til jeg selv vil fjerne den på kvelden..sovna med den en kveld og vippene så faktisk helt ok ut morgenen etter :-) Tidligere kun brukt av de dyre erkene siste 3åra..Lacome, Dior ol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå