Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Ikke at han er noe å vinne, virker utrolig kjedelig, utseendefokusert og glatt, pjuke!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Han velger hun lyse med musefletter. 43 år eller no.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Tror han velger Beate! Og syns i grunn han virker ganske OK.. Fikk veldig inntrykk av at han var sleip i begynnelsen, men har fått bedre inntrykk etter hvert! Underholdende er det ialle fall
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Han velger Natalie. Sikre kilder har sett de sammen i Oslo. En kollega av meg som fortalte dette, og hun var helt sikker. Thank God for at det ikke ble den fjollete, usikre Beate. Nydelig, men det er ikke alt! Enige?
Dunder Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Hvem er det som har sett oss sammen? Og vi som var så forsiktige..
Glad_mor_85 Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Dunder my azz altså, Ja håper virkelig ikke det blir hun Beate, fy for en dum fjortiss bærte. Hun tenker bare på å være best, ikke på hva som venter etterpå. Håper egentlig på en av de eldre jeg, ihvertfall for han som faktisk vil ha barn fort.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Jofrid er 38 år....ei bekjent av meg. Aner ikke hvem som vinner selv om jeg kjenner henne. Får visst en gedigen bot hvis hun sladrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå