Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Fødte for ca 10 mnd siden. Alt føles og kjennes veldig bra ut nedentil nå (ordnet seg igrunn ganske raskt), men jeg synes ikke det ser pent ut! Skjedeåpningen er blitt veldig vid, ser liksom en del av skjedeveggen. Det er ikke noe som plager meg utover det rent kosmetiske, sexlivet er veldig bra - nesten bedre enn før faktisk. Er det normalt at man skal se sånn ut etter en fødsel? Eller er det normalt at man blir seende ut omtrent som før? Jeg ble forresten klippet og sydd ganske mye. Jeg har vært sløv med knipeøvelser, men har liksom tenkt at så lenge alt kjennes bra ut på alle måter så er det greit. Håper noen vil svare meg på dette - plager meg en del....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 noen kan jo bli slappe i skinnet rundt skjedeåpningen etter fødselen og det kan ta gangske lang tid før det går seg til. viss du er engstelig for dette hadde jeg snkket med fastlegen/ gynekolog slik at du fikk en faglig vurdering på det!=)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har tenkt på det, men vil ikke gå til legen dersom dette egentlig er helt normalt... Vil jo ikke virke overfladisk og kun opptatt av utseende. Hm... HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 du trenger ikke si at du er der fordi at du ikke liker synet på det (viss du skjønner hva jeg mener) hehe... du kan bare si at du lurer på om det er normalt at det skal se sånn ut;) eller noe liknende...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Underlivet forandrer seg for hver gang du har født. Hos noen kvinner mer enn hos andre. Vi er forskjellige og kroppen blir aldri helt den samme som før etter et svangerskap og fødsel... Det er ikke noe du kan gjøre med det. Det er nok prisen du må betale for å få et barn.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå