Mamma`n til gullgutt:-) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 har gått halve dagen med mens-smerter og "murringer" nederst i ryggen, kjennes ut som jeg må do hele tiden.....kan det være noe snart skjer????forrige gang kjennte jeg ingenting før vannet gikk.... håper noen gidde svare )
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 masrier tenker jeg lykke til!! spennende!! sørg for å hvile masse...
Stoltmai mamma:) Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Heisann... Kan høres ut som no maserier ja, jeg begynte med rier i dag, og det var ikke til å ta feil av, jeg har gått med masse mensmurringer og tak i korsryggen i noen uker, så år jeg våknet i dag tidelig var jeg ikke i tvil... sitter bare her å venter på at det skal skje noe mer... håper det tar seg mer opp snart...
jente30L Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 jeg tror og at jeg driver å har rier... kommer hver 5 min... men er hverken lange nok eller vonde nok...
Supermamm Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Kan absolutt være fødsel om ikke så lenge. Synes det er mange som har noe på gang idag:) Lykke til!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå