Gå til innhold

Hva synes dere om navnet: Marit ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er fint :) Ikke så mye brukt for tiden og det gjør det enda finere!!

Skrevet

Veldig fint!:-) Svigermor heter det faktisk! Hihi.

Skrevet

Synes Marita er finere..

Skrevet

Jeg heter Marit :) Oppkalt etter tanta mi. (Hun døde i ulykke 15 år gammel) Synes det er et fint navn j da :)

Skrevet

Kjedelig....; kommer til å høres ut som tante Berit i fremtiden! Nei finn på noe mer spennende som er litt inn i tiden! Skjønner det godt dersom det er for å oppkalle henne,da har dere liksom en grunn til å velge et så kjedelig navn,hehe.

Skrevet

TANTENAVN siden du spør... :-))

Skrevet

Mamma heter Marit. Helt greit navn.

Skrevet

Jeg synes også det er et TANTENAVN siden du spør....men det er jo dere som velger ... ;-))

Skrevet

Jeg synes det er superfint! Det sto som nr 2 på lista mi:-)

Skrevet

Nydelig navn! Og kjempefint med navn som ikke er poppis akkurat nå, men som garantert snart er tilbake på listene - alt går jo i bølger.

Skrevet

Mamma heter Marit. Min egen datter heter Mari... :) Fint synes jeg selvsagt.

Skrevet

Alle Maritene jeg har kjent har vært noen dumme, kjedelige nek...

Skrevet

Darla/Ludderet: Ikke gidd..

Skrevet

Oi, beklager så mye, jeg glemte et øyeblikk at det ikke er tillat for meg å svare med nick. jaja, jeg får være anonym da, så blir alle fornøyde ;-)

Skrevet

Marit er ensbetydende med tørrhet, det ser dere et godt eksempel på med anonym over her, hehe... Noen som tok seg nær her ja?

Skrevet

hahaee.. :) måtte bare innom å kikke på svarene, siden "mitt" navn diskuteres :P

Synes det er helt greit å hete Marit jeg da, og ser ikke på meg selv som hverken tørr eller kjedelig :P:)) OG jada, kan jo hende noen andre gjør det :)

Men hver sin smak, og d er vel noe av d som er unikt m oss alle, vi er heldigvis forskjellige :)

Skrevet

Synes Mari eller Marita er mye finere.

Skrevet

Shit, jeg trekker tilbake, trekker tilbake! Marit Breivik er helten min!

Skrevet

Et solid, jordnært, varmt og enkelt navn. Ikke trashy popisnavn. Derfor liker jeg det.

Skrevet

Jo mer utrendy man er, jo mer trendy er man. Det andre tror er trend, er i realiteten bare mainstream.

Marit er et sympatisk navn.

Skrevet

HI her.....startet bare en morsom tråd...om hva dere syens om MITT navn...for jeg heter MARIT

takk til de som likte navnet mitt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...