L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har en liten en på 7.5 mnd og er så usikker påom jeg skal dra han med ut i toget... Hva har dere andre tenkt? og hva er planene ellers?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Vi skal nok bare KANSKJE en liiiten tur til byen, så fort hjem igjen å grille å kose oss hjemme...Felix er ikke helt i form, han er på bedringens vei nå, så vi vil ikke utsette han for mye stress og mas nå i bedringsfasen, da han er mye mer følsom for det...:-) MEN det blir jo koselig uansett! hehe;-P
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 så bra at han begynner å bli bedre leste at han var dårlig her:( Må bare gi deg skryt for valg av navn:) favoritt navnet mitt, mini skulle egentlig hete det men fikk ikke sambo helt på trua:) hehe. Jeg tror også vi tar oss en liten tur til byen, trenger jo ikke å stå midt blandt alt og alle liksom... får se an været:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 vi har en gutt som vi skal gå i barnehage tog med,å da tar vi med oss jenta på 5,5 måneder=) også skal vi opp der som de seller mat og har aktiviteter å kose oss hele dagen!!=) men så må jeg på jobb på natten=( skal forresten gå natt til 17 mai også,da slutter jeg 7 på morgenen og 17 mai toget går 11 så vi får bare se hvordan det går;) hehe... det går nok godt=)
beibiblue Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Vi har ei på 9 mnd, og vi skal en tur til byen (Bergen), se litt på toget, treffe venner og kjøpe ballong=) Blir sikkert ikke så lenge, så skal vi hjem og grille med noen venner som har barn som er like gamle som vår lille=) Så blir en rolig 17 mai=)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Ja det ser bra ut foreløpig hvertfal!:-) Han skal ikke ha melk på en uke, så jeg og sambo er kokker på heltid å lager masse midager og fruktmoser for å gjøre Felix så fornøyd som mulig uten favorittmelka si:-P Så koselig at du liker det! Her var det sambo som kom med forslaget,jeg hadde aldri hørt det før å syntes det var veldig spesielt, bare hørt at katter het det liksom;-) Hehe. MEN jeg begynte å like det etterhvert, å nå elsker jeg det! Nei angående det med 17. mai så trur vi det er sånn vi gjør det også:-) Han skal jo få med seg alt, så hvis vi står i en svær folkemengde vil vel øynene og hodet hans gå i spinn stakkar! Hehe:-) Men så har jo min mor strikken DEN fine bunaden til han. Så vil jo veeldig gjerne vise han fram med den på den store dagen da... Så vi får ta en kjapp tur;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå