Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har ei jente på 4 mnd. Jeg fullammer henne. Hun drikker mm fra flaske, men nekter å ta mme. Går det å venne henne til mme? Hadde vært så greit dersom vi må ha barnevakt en gang. Hun ammer så ofte for tiden, at jeg klarer ikke å pumpe ut noe særlig.
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 ja det burde vel være mulig? Bytt merke evt? Prøv disse ferdig boksene, vet det finnes fra Nan og Småfolk ihvertfall. Kjedelig å kjøpe pakker man ikke får bruk for...
silkie11 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hvem er det som gir henne mme flaske. Gutten min ønsket bare å sovne ved puppen og trengte til slutt en ekstra 60ml hver gang han spiste. Helsesøster syntes jeg kunne nok pumpe i vei, han spiste 10 gange minst i døgnet: pumpe 600ml??? Han ville IKKE drikke av flasken hvis jeg ga det til han, men hos pappa luktet han ikke alternativet, så da gikk det bra. Nå får han fortsatt 1 flaske om kvelden med litt mme og det er pappas kosestund. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå