Gå til innhold

Gravid og amming, igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 11 mnd som fortsatt fullammes pga spisevegring mot fast føde.

Er 8 uker på vei med spiren.

Er det noen spesilelle hensyn jeg bør ta, eventuelt kosttilskudd. (Tar udos choice, møllers total, kalsium, folat og weisint daglig.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer tulla masse enda selv om jeg endelig har begynt å få i henne litt grøt. Hun er 7,5 mnd. Tror det er viktig å passe på å få nok hvile og ikke stresse form mye, fordi amming tar også mye energi. Jeg tar multivitamin, folat og møllers dobbel hver dag. Spiser som en hest om dagen så får nok i meg masse der også:)

Skrevet

Takk takk.

Prøver å hvile litt når minsten sover på dagen, men ikke alltid det lar seg gjøre. Merker at jeg blir veldig fort sliten om dagen. Ammer fortsatt to-tre ganger pr natt enda, det tar jo selvfølgelig på...

Anstrenger jeg meg blir jeg kvalm og uvel med en gang, kaster opp et par ganger daglig.

Ellers er matlysten på topp. Sulten og spiser ofte så jeg får nok i meg det jeg trenger.

Trultemor, hvor langt er du på vei, termin?

Skrevet

Uff, kjedelig å være så dårlig.

Jeg er litt over 7 uker tror jeg med termin i slutten av desember. Hatt litt uregelmessig mens etter jeg fikk den tilbake da tulla var 4 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...