lionkittens Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har de siste årene mistet flere venner til kreft, hjerte, en drept og noen i bilulykke. Nå sitter jeg å tenker begraves eller bisettes.... er så vanskelig å ta det valget og en ting som man kanskje vil informere sine nermeste om hva man önsker. Huff begge deler virker like klaustrafobisk. Har noen av dere tenkte på dette ? tatt ett valg og fortalt deres nermeste ?
Willy Wonka Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Bisettes...helt klart!! Ellers må jeg bare kondolere, HI...det hørtes litt dramatisk ut at du hadde mistet flere venner både til kreft, hjerte, drap og noen i bilulykker. Håper du har venner igjen ) Det hørtes veldig ille ut din beskrivelse...
lionkittens Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Joda har venner igjen ;O) Förste döde av hjertesvikt for 4 år siden så en veninne 6 mndr senere av kreft (legene stilte diagnosen og 4 uker senere var hun död) så en venn av hjerte for 2 år siden og i år 3 venner til gått bort Det er helt forferdelig og tragisk. Jeg har mistet flere venner enn mine foreldre på disse årene (
*Minnie Mus* Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 jeg mistet pappaen min for et år siden og valgte å kremere han. I utgangspunktet ønsket jeg heller å begrave han, men da kunne han ikke ligge midt i byen på den kirkegården jeg ønsket at han skulle ligge... (var der han hørte hjemme liksom).... er man død så er man død. Men jeg måtte se at han var kald og død før jeg trodde på det... hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå