Gå til innhold

"hvordan" ser en festeblødning ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lyst lyyst blod på papiret,så vidt det er noe..

eller mørkerødt/brunlig?

prøver å lese meg til det,men en plass står det liten blødning og en annen plass står der gammelt mørkerødt/brunlig blod..

?!?!

rart man blir forvirra?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei....

eg hadde lyst lyyst blod på papiret forrige onsdag... ca 4 daga etter EL... (trur eg)... men ingen positiv test så det var nok ikkje ei festeblødning...

Skrevet

jeg fikk det i dag..men er på dag 34 i syklusen..venter mens når som helst..trodde det var den som kom,men tror tanta ombestemmte seg..

Skrevet

testa i dagtidlig..men den var neg..

men visst ikke egget har festa seg så blir den vel det?

Skrevet

Fikk litt mørkebrunt/gammmalt blod på papiret idag. Er det en festeblødning?

Skrevet

har ikke peiling..:P

prøver å finne ut av når i sykusen det er normalt å ha festeblødning..

har ikke opplev noe slikt før..

Skrevet

Egget fester seg

Mellom tre og fire uker inn i svangerskapet fester egget seg i livmorslimhinnen. Noen vil oppleve en liten blødning når dette skjer, eller i det tidsrommet man forventer mens. Det kalles festeblødning, og oppstår fordi blodårer i slimhinnen kan sprekke. Noen omtaler det med navnet sporblødning fordi det kan se ut som spor av blod.

Denne blødningen er mye svakere enn en menstruasjonsblødning. Noen merker derfor dette i form av en liten blødning, blodspor eller spotting, andre igjen vil ikke merke noe som helst. Begge deler er helt normalt.

ooo..nå ble jeg gira!!! kommer til å bli skuffa visst tr kommer nå altså!!

Skrevet

Så da er det kanskje et lite håp da:) Har så sinnsykt mange symtomer,som jeg ellers aldri har hadd. Skikkelig vongt i bekkenet og kvalm,kvalm,kvalm. fryser (hvis det er et symtom da) oppblåst,ser ut som jeg er 5 måneder på vei og småstikkinger/øm nederst i magen. så har skikkelige forhåpninger denne pp:) ER faktisk blidd spådd at jeg er gravid oxo!!!!

Skrevet

Håper fortsatt litt jeg også..... Trodde det var tr som kom lørdag kveld, men har bare spottet litt siden da (4 døgn!!), ingen tr enda... Men hvis dette skulle være en festeblødning, hvor lenge etter det kan man få positiv test da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...