AurorasMamma Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 En sånn bamse med "lyd fra mors mage"?? Og hvor får jeg kjøpt den?
beibiblue Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Vet de har hatt en slik bamse på Barnevognservice/Simobutikken i Bergen. C. Sundtsgate 38, tlf 55 23 21 33
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 den kan jeg anbefale!!!! det som er litt merkelig/morsomt er at jeg kjøpte den da jeg vetet eldste mann men har ville ikke ha bamsen og den lyden funket ikke i det hele tatt på ham!!=) men... nå prøvde jeg den på jenta vår og hun har elska den og når hun har vært urolig så har den lyden hjulpet henne til og sovne=) nå har vi tatt ut den harde klumpen(lydmaskinen (hehe) og hun bruker bamsen som kos når hun skal sove!!=) kjøpte min på olsen og co på forus i stavanger=) lykke til=)
AurorasMamma Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Tusen takk for svar:) Skal prøve en sånn til jenta mi=) Hun er 6mnd, så det kan jo være det er litt seint å begynne med den.. men må bare prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå