frøken~synge~vil Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jenta mi på snart to har vært litt pjusk de siste dagene, med feber på kveldene, jeksler på vei og sutring. Nå lukta tissebleia hennes veldig spesielt, vil si det lukter litt søtt, og da lurer jeg jo selvfølgelig på om det kan være urinveisinfeksjon. Og da melder alle spørsmålene seg!! Er hun frisk nok til å gå i bhg'en hvis hun er feberfri? Holder det å pøse på med tranebær, eller er det nødvendig med en eller annen form for kur? Hvordan sjekke om det er urinveisinfeksjon hun har... Setter pris på svar her, og ja, jeg skal selvfølgelig ringe legen i morgen.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Beklager, har ikke erfaring med uvi hos småbarn - men fra meg sjøl veit jeg at om det ikke er feber er det håp - da kan tranebær og juice og sånne sure saker redde det. Men jeg ville nok tatt et legebesøk om du mistenker uvi, det er ikke noe du vil hun skal ha på 17.mai, man blir jo så ytterst dårlig og elendig, og er det noe kan det behandles enkelt. Oppsamlingspose for urin kan du få på apoteket, såvidt jeg vet. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå