Gå til innhold

Advarsel til dere som bruker lovehearts mot halsbrann!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Tygg og svelg nøye!! ..hehe..

 

Jeg fikk meg en skikkelig støkk i går!

 

Var ute og kjørte med venninna mi i gårkveld.. Vi satt og skravlet, og jeg tygde lovehearts fordi det brant i halsen.. Venninna mi sa noe morsomt, og jeg svelget helt feil. Det som skjedde var at loveheartsen begynte å bruse og skumme i halsen, og la seg som et lokk over luftrøret, og blokkerte luftveien. Jeg svelget og svelget helt febrilsk, og gispet og higet etter pusten, men det var helt tett.. Trodde jeg skulle dø!! Var helt forferdelig!! Tok over 1 minutt før jeg klarte å puste nogenlunde normalt igjen..

 

Så alle sammen, Vær forsiktig, visste ikke at den klarte å tette halsen så kraftig!! =(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for advarselen! De skummer visst slik fordi at de inneholder bakepulver ("sodium bicarbonate"). Derfor er de lite egnet til å bruke mot kvalme. I tillegg bidrar bakepulveret til at man får masse luft i magen, og det trenger vel de færreste som er gravide. Det er nok lurere å velge en annen type syrlige drops hvis det er det som hjelper mot kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de kan være skumle om man svelger litt feil altså

min mor hadde dilla på lovehurts når hun gikk med meg, spiste 1-2 pakker om dagen stakkars,

men har man dilla så har man dilla.

Venter på å få dilla på noe selv jeg, håper det blir noe sunt denne gangen (kakao sist) ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah...da skjønner jeg hvorfor jeg har så mye luft i magen...hehe..

må ha loveharts, men da tror jeg at jeg skal finne noe annet å spise, har fryktelig vondt i magen, minner meg om når jeg hadde sa. så er kjempe bekymret om dagen....

men da har deten forklaring..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi da vennen... dette var ikke noe moro å lese...

godt å høre at det gikk bra da ....

ikke spis loveharts og le igjen... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finnes det ikke noe som er bedre enn lovehears? Med tanke på at tennene er så mye mer utdatt under graviditeten, er det jo ikke så lurt å knaske lovehearts hele dagen. Mye søtt som gjør karierisken svært høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke de halsbrann tablettene du får kjøpt på apoteket i sverige..mye bedre enn de i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tabletter da?? Var innom et apotek i Sverige og de hadde bare det samme å gi til gravide som her i landet. Er jo så sykt mye enn ikke kan ta når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg spiser frutin tabletter mot halsbrann. kjøpt påhelsekosten. de smaker mint og hjelper på få sekunder=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg - bruke lovehearts mot halsbrann?!?!

For det første går det stort sett på kosthold og matvaner - å kunne forebygge halsbrann. For det andre; å bruke godteri til dette skader tennene og er i det hele tatt en latterlig "behandlingsmåte".

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...