Gå til innhold

Guttemamma....som ønsker ei jente.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens nyyydeligste gutter som jeg elsker overalt på denne jord. Alikevel er jeg helt besatt ved tanken på å prøve en tredje gang for å se om jenta kommer!

Tar meg i å tenke på den etterlengtede jenta veldig ofte. Er det vanlig å tenke sånn når man har to skjønne, friske, flotte gutter??.... Jeg føler meg nesten vond.... og får nesten dårlig samvittighet av å tenke sånn. Men det er vel noe med at det er litt lettere å identifisere seg med en jente siden vi har vært lita jente selv.

Tenker også som så at sjansene for at nr 3 også ville blitt gutt er myyye større enn at det blir jente... Men alikevel.... ;o)

Innbiller meg at man får et tettere forhold til en datter enn til en sønn når de kommer i den rette alderen.... Men det varierer selvfølgelig veldig!

Nei, huff! Bare måtte dele mine innerste tanker med noen. Vil veldig gjerne høre om noen av dere kjenner seg igjen i dette? Eller om det er jeg som er helt "rar".......

Det er nok lite sannsynlig at det blir nr 3 her i gården ;o) Og det må sies at jeg storkoser meg som mamma til mine 2 små gutter....selvfølgelig!!!! Men kjenner at jeg ikke helt klarer å la være å tenke..... Hva om jenta kommer neste gang??? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa sånn tenker jeg også.. Har alltid ønska meg jente, helt siden jeg begynte på tenke at jeg noengang ville få barn.

Jeg har 2 verdens beste gutter som jeg elsker over alt, men likevel sitter det en sånn liten j... på ryggen min innimellom som sier "jeg vil ha jente!!"

Men samtidig så har jeg alltid ønsket meg gutt. Det er for min del noe med det å oppleve de forskjellige kjønnene, for det er faktisk en stor forskjell på gutt og jente.

Jeg ser jo at gutta mine har stort utbytte av hverandre og jeg blir varm i hjertet når jeg ser søskenkjærligheten dem imellom.

Vi har ikke lyst på flere barn, og jeg vet 99% sikkert at det blir gutt neste gang også. Eneste muligheten for en nr. 3 er hvis vi får inplantet jente, så det sier seg selv at det er uaktuellt....

Men jeg forblir i håpet da at lillebroren min skal stå for jentene i familien hihi. Også koser jeg meg med niesene mine (på mannen`s side)

Skrevet

Jeg vet veldig godt hvordan du har det. Vi venter nå vår fjerde gutt. Ikke misforstå! Jeg er veldig glad i guttene mine, men det hadde jo vært stas med ei jente også. Men men. Jeg får da brukt alle klærne som ligger på loftet en gang til. He he. Denne fjerde gutten er hjertelig velkommen og vi gleder oss alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...