Gå til innhold

Noen her som kan hjelpe denne mannen???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, stakkars mann.. må vel være ganske så desperat når man legger ut slikt på finn.... Håper noen der ute kan hjelpe han!

Gjest det spirer og gror
Skrevet

huff... stakkar.... :-(

Skrevet

Huffi, og vi som akkurat har gitt bort dressbuksen til sambo da=(

Skrevet

Man får vel hjelp på sosialen eller noe hvis det virkelig står så ille til??

Skrevet

Man får nok ikke penger av sosialen til fintøy liksom...

Skrevet

Når en går på uføretrygd (og kanskje ikke hadde en godt betalt jobb før en ble syk) så har en omtrent samme inntekt som en minstepensjonist. Problemet er bare at i så ung alder er en sjelden gjeldfri så det er ikke mye å rutte med etter de viktige tingene er betalt.

Sosialen har strenge krav til hva de gir penger til...og finklær finnes iallefall ikke på listen deres (der finner en livsnødvendig mat og medisiner osv).

Skrevet

Uff, stakkars mann. Ble helt dårlig her. Er det ingen av dere damer som har en mann som har klær i den str.? Jeg har ikke mann, så jeg kan dessverre ikke hjelpe. Stakkar, det haster jo litt også.

Skrevet

min mann er myyyyye mindre enn det...

huff. fikk helt vondt inni meg!!

Skrevet

Stakkar... samboeren min bruker akkurat det der i både bukser og skjorter... men han er så kjip når det gjelder å hjelpe ukjente... nå fikk jeg lyst til å bare hente buksa og skjorta og gi det til han. Samboer kan bare kjøpe nytt... han driter penger :P

Skrevet

Gjør det!! Om typen din driter penger spiller det ikke noe rolle om han gir bort noen få klesplagg? Værsåsnill å gjøre det. Det var hjerteskjærende å lese...

Skrevet

Sånn... der fikk jeg iallefall ei dressbukse av han.. han hadde bare ei skjorte som var litt fin... men nå skal jeg reise på dressmann i morgen og kjøpe ny skjorte til denne stakkars mannen.

Skrevet

Ja det var hjerteskjærende håper noen kan hjelpe han.Har ingen mann så jeg får ikke hjulpet.

Skrevet

Har fått 1 finskjorte av mannen min , bare brukt 1 gang da vi giftet oss så den er god som ny fikk også lurt av han et fint slips hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...