Denice Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 årslønn for 12 mnd er ca. 200.000,- brutto... For en voksen og et barn er øvre inntektstak 192.000.. så jeg tjener akuratt for mye.... men Denne lønnen er jo for 12 mnd.. og man må jo ta 5 uker ferie? og kan man trekke fra pga barnetilsyn? Går opp ganske mye i husleie og er litt bekymret her... og stemmer det at for å få bostøtte, så MÅ huseier ha lån i husbanken??
Kvitrebekk Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei. Det er en del ulike regler mht lånefinansiering, inntekt og bolig. Du finner en del info på husbanken.no. Ellers vil jeg anbefale deg å ta kontakt med kommunen og få snakke med de som administrer bostøtten i din kommune. Dette skjer ofte på boligkontor eller sosialkontor. De vil kunne gi deg mer informasjon i forhold til din konkrete situasjon. Lykke til.
Denice Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Men er det årslønn minus de 5 uker med ferie jeg skal oppgi? Eller er det lønn for 12 mnd? Kan være avgjørende her liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå