Gå til innhold

Hvor møte en ny mann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler det er umulig...er sjelden på byen :(

Jeg er sååååååå ENSOM!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uansett hvordan jeg snur og vender på det så tror jeg ikke at alenemødre er de beste og spørre, vi mangler jo kjæreste alle i hop... hehe

 

men har du prøvd alle disse dating sidene? det funker jo for mange

Skrevet

Vet du, den mannen kommer til å dukke opp der du minst venter og når du minst venter det :-D Evt kan du prøve dating-sidene og se om du kan hjelpe skjebnen bittelitt ;-)

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke drømmemannen finnes på byn heller jeg da... Har gitt opp en smule. Men hvis du finner oppskriften, så del den gjerne med meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...