Gå til innhold

Alkoholfri rødvin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan det er? Er det godt? Smaker det rødvin liksom? ;)

Har hørt at det ikke er helt sammenlignbart med vanlig rødvin... at den er mer søt liksom.

Har sååå lyst på - men gidder ikke kjøpe hvis det ikke er godt... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro meg...ingen vits...er som å drikke en lite søt saft. Smaker absolutt ikke som rødvin...desverre:o(

Da er det bedre med en Munkholm. Den smaker ihvertfal godt:o)

Skrevet

Ok, som jeg trodde. Æsj!

Jaja, er hvertfall godt med munkholm, selv om det ikke er rødvin - får bare fortsette å lukte på glasset til sambo da:) Hehe...

Skrevet

kommer an på hvilken rødvin du kjøper. er jo ikke særlig dyrt heller så ville prøvd hadde jeg vert deg :) jeg synest det er helt greit jeg :) ang munkholm så synest jeg ikke den er særlig god i forhold til øl. så det kommer an på person til person så ville gitt det et forsøk. liker du det ikke går du jo ikke glipp av noe i motsetning til om du ikke prver.

Skrevet

Jo, men har hørt fra mange at det ikke smaker rødvin. Og det er rødvin smaken jeg savner...

Men har du noen tips? På noen som er gode? Og som ikke bare smaker saft?:)

Skrevet

Sukk, nei jeg har prøvd mange ulike av de alko-frie vinene, både hvite og rød. Og det smaker bare IKKE vin! det er nok alkoholen selv som setter den gode, varme smaken, til syvende og sist....(oj, nå hørtes jeg ut som en alkis, hihi)

.........men kan innrømme en sak.....har tatt et halvt glass vin i ny og ne, og fått det til å vare et par timer.....VERY BAD, men.....

Skrevet

Ja, det er det jeg har hørt også. Så tror ikke jeg gidder å prøve engang...

Tror ikke det er skadelig med pittelitt rødvin en sjelden gang jeg heller... Men har ikke tatt sjansen. Har luktet på da, hehe, og smakt en liiiten dråpe et par ganger. Følte meg som jeg var fjortis igjen, som snek i barskapet til mamma og pappa... hehe...

Blir nok munkholm på meg på 17.mai ja... ;)

Skrevet

vi har en på polet her som er veldig god,men kan ikke huske hva den heter :( er klart at noe av smaken forvinner når man tar ut alkoholen desverre :(

Matitt: jeg har selv tatt to slurker rød vin og skammer meg ikke. vi spiser nok farlig mat uten at vi vet om det. mye godteri kanskje og sånnt så to slurker vin skammer jeg jeg ikke over. skammer meg mer over at jeg ikke kommer meg ut og ikke er sunn pga bekkenløsningen og dårlige matvaner faktisk. er ikke bra for ungen det heller.

Skrevet

Jepp, AudiBabe, det har du nok helt rett i! Men ligger stort sett unna rødvinen da, blir liksom ikke det samme uansett når man ikke kan ta to-tre glass og bli litt fnisete :) (HERREGUD, så barnslig! Ja, ja)

Skrevet

Må nok si meg enig med alle som skriver at alkoholfri rødvin minner mer om svak og lite søt saft enn vin. Syns forsåvidt det kan være litt godt å drikke, men det er IKKE som "ordentlig vin" -dessverre!

Har prøvd flere typer, men samme inntrykk av alle.

Jeg savner også rødvin, særlig på fredags- og lørdagskveldene!! Har ikke smakt vin etter jeg ble gravid jeg da, men lukter på noen ganger;)

Til grillmat m.m. utover sommeren syns jeg Aas øl Uten (heter visst det den alkoholfrie!) er et veldig godt alternativ. Syns ikke det alkoholfrie ølet taper seg så mye som vin! Men det er kanskje ikke lov å drive reklame for øltyper her inne?!?;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...