Gå til innhold

Hva tror dere, blir det flystreik???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt billett til 16. mai fra Flesland, for å reise til mine foreldre for å feire 17. mai. Nå er det jo fare for streik, og min mor er helt i fistel, og nervøs for at vi ikke kommer oss avgårde.

Får ikke vite før i morgen natt om det blir streik eller ikke, så får bare krysse fingrene..

 

Noen som vet hvordan det er med refusjon av billetter og sånn, evt ombooking. Får man det, eller mister man bare turen?? Har jo selvfølgelig kjøpt sånn billig-billett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke tro noe annet enn at dere får refundert billettene..

Noe annet hadde vært helt uhørt synes jeg.

 

Har samme 'problemet' selv. Kjæresten skal komme nedover på den 16. mai fra Harstad/Narvik (som også vil bli rammet dersom det blir streik). Holder pusten, krysser fingrene og drar meg i øra for at det ikke blir streik.

 

Urk..

Skrevet

Pappa kommer også med flyet fra Narvik- så hååååååååååper jeg slipper å feire 17.mai uten han.

Skrevet

Han tar kanskje flyet sammen med madammen da, jo..

Hun skal komme med 13.00 (et eller annet flyet)

 

Det blir utrolig kjipt dersom det blir streik.. Urk.

Første 17. mai uten M og et år siden mamma døde.. Og så uten kjøresten også.. Nei da streiker jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...