jonamam Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har kjøpt billett til 16. mai fra Flesland, for å reise til mine foreldre for å feire 17. mai. Nå er det jo fare for streik, og min mor er helt i fistel, og nervøs for at vi ikke kommer oss avgårde. Får ikke vite før i morgen natt om det blir streik eller ikke, så får bare krysse fingrene.. Noen som vet hvordan det er med refusjon av billetter og sånn, evt ombooking. Får man det, eller mister man bare turen?? Har jo selvfølgelig kjøpt sånn billig-billett..
Tøysetipp Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg kan ikke tro noe annet enn at dere får refundert billettene.. Noe annet hadde vært helt uhørt synes jeg. Har samme 'problemet' selv. Kjæresten skal komme nedover på den 16. mai fra Harstad/Narvik (som også vil bli rammet dersom det blir streik). Holder pusten, krysser fingrene og drar meg i øra for at det ikke blir streik. Urk..
Jenny-penny Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Pappa kommer også med flyet fra Narvik- så hååååååååååper jeg slipper å feire 17.mai uten han.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Om det blir streik så har man rett til å velge om man vil ha pengene tilbake eller bli booket om til alternativ avgang. http://www.aftenposten.no/reise/article1249770.ece
Tøysetipp Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Han tar kanskje flyet sammen med madammen da, jo.. Hun skal komme med 13.00 (et eller annet flyet) Det blir utrolig kjipt dersom det blir streik.. Urk. Første 17. mai uten M og et år siden mamma døde.. Og så uten kjøresten også.. Nei da streiker jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå