Gå til innhold

Hvor lang permisjon har dere valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en her som skriver at hun skal tilbake i jobb i morgen, og gruer seg. Skal riktig nok ikke tilbake før i August, men gruer meg allerede, da er mini bare 9 mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 mnd med nr 1, 2 år med nr 2.

Skrevet

20 mnd med begge to.

 

1 år med 80% lønn og resten uten lønn.

Skrevet

1 år med 80% lønn og 1 år og 4 mnd uten lønn.

Begynner i bhg i aug...fyllte to forrige uke.

 

Samme med eldste

Skrevet

Jeg har valgt 48 uker med 80% lønn. I tillegg har jeg 5 uker ferie i år, og 5 uker ferie neste år, som jeg tar før og etter perm. Håper også på at jeg kan overta fars 6 uker, da han ikke har mulighet for å ta de, men tviler vel på om vi får godkjent det....

Skrevet

heldige dere, vi hadde ikke klart oss med bare en inntekt.. vurderer to tette, for å få mer permisjon.. Hehe! Og for å få en lekekamerat til lillegutt så klart!

Skrevet

Har hatt nesten 1 år 80%.

 

Starter snart på 1 år ulønnet perm.

Skrevet

Har valgt 100% lønn, men har, etter mye om og men, tatt flere uker ulønna permisjon. Har nettopp jobba seks uker (pappaperm), og fra og med i dag har jeg permisjon igjen som går rett over i sommerferie :)

Dårlig råd? Joda, men deilig vær! :)

 

 

Skrevet

Skal ha permisjon med 100% lønn, men være hjemme noen mnd uten lønn også:) Så alt i alt blir jeg hjemme til lillegull er 13mnd tenker jeg:)

Skrevet

vil ikke sende gullet i barnehage før han er året. skal ha full permisjon med 80% lønn også tar jeg ut ferier og slikt. så blir jo litt lenger enn et år da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...