Maud Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Etter mye om og men fikk jeg beskjed om at hun hadde funnet bukse og vest, etter en påminnelse lette hun etter jakka og fant den også. Etter enda en påminnelse sørget hun for at den ble levert der den skulle hentes. Da jeg skulle hente den var det riktig bukse og jakke, men feil vest! Lurer på hvem andre hun har lånt bunad av. Den vesten jeg fikk var dessverre til et barn som er to-tre år eldre, ellers tror jeg nesten jeg hadde tatt den. Så nå maser jeg igjen...
Plutseliten :) Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Er det mulig.....kommet utfor en skikkelig rotekopp du tror jeg Håper du får din vest....så de som savner den du har nå, kan få igjen sin!
Maud Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har levert den tilbake, så nå havner den vel i rotehavet igjen. Nå skal de snart flytte og det øker vel ikke sannsynligheten for at "min" vest blir funnet med det første :-(
Sivalur Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Jøje meg, hvem er det som roter så fælt da? Enda bra hun ikke har solgt den hvertfall, slik som noen andre på skravlesiden her en dag - hadde lånt vekk en del klær, bla. en bunad og var det en matrosdress tro? Og vedkommende som hadde lånt det hadde solgt det! Utrolig. Godt at du fikk tilbake bukse og jakke i det minste, håper vesten dukker opp.
coscos Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Dette her er jo helt håpløst. Tenk å ikke ha oversikt over hva hun har lånt av andre, spesielt når det er slike festplagg. Hadde du tenkt å bruke dette til 17. mai?
dritgrei hei hei! Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 fort gjort å bli litt sur da.... samma hvor GREI man er ;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 fort gjort å bli litt sur da.... samma hvor GREI man er ;-)))
phantomet Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Men i all verden... Som jeg sa til deg...jeg tror ikke på bunadstilbakeleveringen, før jeg ser det... Hadde jo håpet at jeg tok feil, men... Håper virkelig at vesten dukker opp, før flyttekaoset tar helt over.
Maud Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2008 Nå er siste kapittel skrevet. Vesten er borte. "Den har jeg ikke" enkelt og greit. Ikke noe unnskyld eller noe. Så sånn var det med den saken ;-)
phantomet Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Æsj...det var ikke noe hyggelig! Da må du ta til å strikke igjen...? Å så glad jeg er for at strikkkeboken din er i din forvaring igjen...
Maud Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2008 Den skal heldigvis ikke brukes på lørdag, men når den en eller annen gang skal brukes igjen må jeg strikke ny vest. Det går jo greit, men det er litt irriterende. I hvert fall når hun ikke en gang unnskylder. For noen er ordet unnskyld så veldig vanskelig å si...
Sivalur Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 Vel, du har ihvertfall lært hvem du ikke skal låne ting til mer... at det går an å være så frekk da... Er det tilfeldigvis bunadsvesten som jeg har fått oppskriften på? Du må bare si fra, så kan jeg sende heftet tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå