Gå til innhold

Er alt klart til 17. da jenter;-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det fremdeles på tenkestadiet, og det er det vel frem til fredagkveld tenker jeg:-)

Da blir det raskt og effektivt, inn i skuffer og skap, frem med flagg og klær, strykejern og strykebrett. Handle gjør vi alikevel før helgen og svisj svusj så ble det visst 17.mai i år også:-)

En diger gryte med biff stroganoff, ris og salat, poff varmes og smack middag klar:-)

Litt pølser og is i regnet blir sikkert deilig det også, og når kvelden kommer siger vi ned i go`klærne og dagen er over:-)

Hurra meg rundt og 17. mai og flagg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det blir 17.mai hvert år for det:o))

Jeg bruker også metoden din:-D

Og så er det i bursdag til søsteren på kvelden....Så jeg slipper å lage middag.

Skrevet

Jeg pleier også å sjekke alt siste kvelden; ett år sto jeg sågar og la opp en bunad med maskeringstape to tomer før toget skulle gå....

I år vet jeg at minst to, kanskje tre revunger trenger nytt så jeg må se å forte meg. Og sko! garantert for smått; de må prøves i morgen før skolen så jeg kan svisje rundt og handle i morgen formiddag før jobb!

Maten tar heldigvis mekanikermannen min seg av, og så kan jeg bake en kake tenker jeg! Blir nok bra c",)

Skrevet

Så praktisk da:-)

Kan bare dra frem noen flagg og litt klær du da:-)

Jeg skal godsnakke med mamma, så plutselig slipper jeg å lage maten også:-)

Skal jo bake fredags morgen til feiring i barnehagen:-) Tog og greier vet du:-)

Skrevet

To _timer_ skulle det seff være... c",)

Skrevet

To tomer hørtes like travelt ut som to timer:-)))

Du har jammen en stor jobb du da!!!

Better hurry up!!!

Skrevet

Jeg er på ventestadiet. Mannen har invitert noen venner med familie (tror jeg, var ihvertfall han somskulle gjøre det), men å få svar på hvem som kommer og ikke, nei det var ikke lett. Og jeg skal jo ikke mase, og siden jeg gjør det meste i heimen har jeg bestemt meg for at denne oppgaven skal han få fullføre.

Så jeg regner vel i grunnen med at han svarer meg fredag kveld etter butikkene er stengt.... Men jeg har jo et lite hemmelig lager med rømme til grøt, og litt spekemat, men aner ikke om det er nok..

Bunader til mann, barn og meg selv har jeg kontroll på. Skal bare jakte på en ny skjorte til snuppa på 3. I morgon..

Skrevet

Det er alltid spennende å se hva resultatet blir når mannen får full styring;-D

Og jeg tar nok ikke helt feil om jeg påstår at de fleste av oss jenter har et lite lager i reserve.........bare sånn for sikkerhets skyld:-)

Skrevet

Ikke så rent lite heller igrunn - kan jo aldri vite.

Nei denne mannen min, - organisering er ikke hans sterke side.

Ihvertfall ikke hjemme.

Mens bedriften han styrer, den ledes med stø hånd.:-)

Skrevet

Det er de ofte mye bedre på ja:-) Og det er en viktig jobb!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...