Gå til innhold

17. mai er avlyst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg har avlyst 17. mai. Den dagen eksisterer ikke i år.. hopper galant over den!

Jeg har ingenting å ha på meg. De lager ikke klær til hvaler, derfor har jeg annonsert for sambo at jeg drar ingen steder den dagen.. jeg blir hjemme og parkerer megselv i sofaen.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - da synes jeg du skal nyte din antagelig siste 17.mai på sofaen:)

Neste år skal du ut å gå i småbarntoget vet du:) Hehe...

Men unn deg en is da:)

Jeg trooor jeg fortsatt får på meg bunaden jeg - hvis ikke avlyser jeg også! ;) Kanskje en ide å prøve den?

Skrevet

god ide ;) har tenkt samme tanke selv.. og siden vi bor borte fra all annen familie enn mamma og mormor skal vi dra dit på formiddagen og spise god mat og dessert.. dropper byen og alt det der.. ingenting å se her nå uansett. så blir det film på kvelden, høres ut som en perfekt 17.mai i kosebuksa akkurat nå :D

Skrevet

Ah... 17. mai i kosebukse! Høres veldig bra ut!!

Skrevet

Hehe..avlyste 17.mai i fjor også vi. Mannen var syk og jeg kan ikke fordra 17.mai. Denne gang blir det enten i svær uniform på jobb, eller i kosebukse hjemme som dere. :) God 17.mai jenter!!

Skrevet

Har alltid syntes at 17. mai er styr, så jeg er glad for en unnskyldning for å slippe unna....

Tar med meg en symaskin og drar på hytta! Tenkte jeg skulle prøve å sy en Mei Tai :-)

Skrevet

Misunnelig!!!! jeg vil og være hjemme og slaske!! men-siden treåringen og seksåringen skal gå i barnehagetoget, må jeg pent bli med..og som om ikke det holder, må jeg møte i barnehagen fredag kveld, stå med rompa til værs ( en utfordring i seg selv, siden jeg er i mindre stand til å bøye meg) og plukke hvitveis, siden alle vi som har skolestartere automatisk er med i 17 mai komiteen. PLUSS at jeg må lage mellom 50 og 60 sjokoladeboller..er det rart men gleder seg til å bli pensjonist??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...