1+1+1=3 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 er det noen som vet når nav har utbetalingsdato for permisjonspenger??
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Er vel litt forskjellig fra sted til sted, så det bør du ringe ditt lokale nav-kontor om. Her sendes de ut den 25. hver mnd. Var det jeg fikk beskjed om sist jeg var i permisjon i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå