Gå til innhold

I morgen skal jeg teste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ikm til lørdag, men siden jeg har vært plaget med kvalme de siste 2 dagene, så må jeg bare. Har også hatt litt andre symptomer.

Vet det er 2 dager før jeg burde, men men. Jeg blir jo litt påvirket av andre som tester her inne.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Tester i morra tidlig da? :)

Skrevet

Ja. Med en gang jeg står opp. Siden det er et par dager før, så er det jo best med morgenurinen.

Blir spennende.

Skrevet

Hvordan gikk det? Jeg er så spent og nysgjerrig på alle andres vegne for tida, mens jeg selv venter på IKM i begynnelsen av neste uke.

Skrevet

Kjempespennende ! Krysser fingrene for deg ! :-)

Selv har jeg IKM i morgen, og kan nesten ikke vente...

Skrevet

Hei!

Jeg fikk tatt testen i dag morges. Og den var veldig negativ. Ikke en lite skyggestrek en gang. Men det er ennå 2 dager igjen til ikm, så det er fremdeles håp.

Tror nok jeg venter til mandag med å teste, hvis det viser seg at TR ikke har dukket opp når hun skulle. Og hun skal komme på selveste 17. mai.

Lykke til i morgen Mother2be. Skal krysse fingrene for deg. :-)

Skrevet

Veldig negativ kan fort snu seg til positiv ;-) 2 dager igjen til ikm - vi krysser alle fingre og alle tær, og håper det beste !

Jeg tror det er lurt å vente litt, hvis man klarer. Jeg har veldig lyst til å teste i morgen tidlig, men skal se om jeg klarer å tyne det et par dager ekstra, hehe ;-) Skal på kino i morgen kveld, og så er det jo 17.mai, så kaaaanskje jeg klarer å tyne det til søndag...??

Jeg krysser fingrene for deg også brummeline :-)

(Har forresten svart på det innlegget som var stilet til meg også, det om blodtrykksmedisin ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...