Gå til innhold

Noen treigere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hipp hurra, idag har klattismannen endelig skiftet dekk på bilen............og jeg tar bølgen.........stille og forsiktig;-)

Hahahahahahaha...................vi er de treigeste i gata, derom ingen tvil:-)

Heldigvis hadde vi ikke piggdekk, men alikevel:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he.... i fjor fikk jeg sommerdekk på mye senere enn mai.

Men da holdt vi på med husbygging på det verste...

Men jeg fikk faktisk på sommerdekk for "flere" uker siden i år..

Skrevet

Jeg tviler ikke på at vi vinner denne konkurransen altså:-) Men fint å se at andre kan være litt treige også:-)

Skrevet

Mekanikermannen min har ikke lagt om på en eneste bil enda, han - og jeg nekter faktisk, siden jeg har fagfolk i huset!

Den ene bilen er det tilogmed piggdekk på også.....

Heldigvis er det grusvei rett utenfor, så de nærmeste naboene vet det ikke... c",)

Skrevet

Hahahahahahaha, nå ler jeg høyt og hysterisk her:-)

Er det ikke rett og slett sånn da, at skomakerens barn går uten sko:-)))

Min sambo er ingen handy man, ei heller en fagmann på bil, så her tar ting tid før de blir gjort. Jeg forstår ham, han synes ikke det er noe moro, og så er han så utrolig god på så mange andre ting at han blir tilgitt:-))

Skrevet

Hyggelig at jeg kunne glede deg ;-)

Den om skomakeren er jammen tatt på kornet her i gården ja - jeg har ventet tre år på å få motorvarmer montert på "min"bil c",) Vi kommer nok til å bytte inn den bilen før motorvarmeren er på plass....

Skrevet

Hahahahahaha, ja det er helt typisk!!!

Hva kan grunnen være til at det er sånn........for det stemmer jo med alle!!!

Tror ikke jeg kjenner noen som alltid har sitt eget fagområde ship shape i hjemmet!!! Merkelig fenomen:-)

Skrevet

Hmmmm..... tror jeg får ta å oppdatere plasterbeholdningen og pillekrukkene mine jeg - der er det nok en og annen mangellapp....

Skrevet

Hehe, der ser du:-)

Skrevet

Bra at du vinner siden jeg vant med sprossene:o))

Skrevet

Ho, ho denne leder jeg. I fjor skiftet vi i juli, rett før ferien.

Jeg kjørte til dekkbutikk og fikk skiftet.

Fikk det gratis fordi de syntes synd på meg som hadde så treig mann..he, he. Tror du han har fått hørt den eller.....

Så i år kjørte han til Sharif og fikk skiftet der. Min står på verksted nå, med sommerdekk men den er unnskyldt.

Min mann er heller ingen handyman, men som han sier, det har han heller ikke solgt seg inn som:-) Og det har han rett i, var ikke derfor jeg valgte ham - for å si det sånn.

Så prosjektene i heimen, dem er det meg som står for.

Skrevet

Hihihihi..........det var jammen ikke verst, at noen slo meg..........det hadde jeg ikke trodd!!

Smart han mannen din! Min solgte seg heller ikke inn som handyman, gudskjelov og takk.........men med høy sjarmfaktor og glimt i øyet så falt jeg pladask:-)

Og takk og lov for at det er mange gode egenskaper som jeg setter ti ganger høyere enn dekkskift og snekring:-) Det kan vi jo fikse sjæl:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...