Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Siden slutten av februar har lillegutt vært syk omtrent hele tiden. eller blir frisk og så går det 2-4 dager så er han syk igjen.. Ikke noe alvorlig, men er jo drit lei nå. har hatt flere omganger med halsbetennelse, øyebetennelse veldig kraftig en gang og forkjølet inimmellom dette.. Dette gjør at vi strever som bare det med maten.. Mat med biter er uaktuellt. grøt eller 6 mnd middagsglass er alt han spiser og sjelden store mengder.. han er 10 mnd nå og har et eldre søsken i barnehagen. på helsestasjonen sier de at dette er vanlig, men jeg kan ikke forstå det.. Føler jeg har brukt halve permisjonen min på å holde meg inne fordi jeg ikke kan gå ut når han er syk.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Høres akkurat ut som datteren min - hun var også forkjølet, hostete og hadde øyekatarr hele tiden. Hun hadde også lungebetennelse hele fem ganger i løpet av 2 år. Så ga jeg henne tran og sana-sol, hver kveld og siden dengang har hun hatt øyekatarr èn gang bare og begynner det en forkjølelse blir den borte nesten rett etter at den er startet. Helt utrolig å ha en frisk unge (nå har hun tatt tran og sana-sol i 2 år og det funker!) Hun ble for alvor syk etter at hun begynte i barnehagen da hun var litt over ett år. Det er helt vanlig at de blir mye syke første året i bhg, men det får være måte på da.... )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 takk for svar.. Det med tran har jeg tenkt på.. Begynte med det til førstemann men sluttet fordi det luktet så dritt av gulpinga hans.. Han gulpet noe ekstremt også.. Minstemann gulper jo egentlig ikke så kunne jo prøvd igjen.. han har aldri fått tran. Begynte rett på d-vitamindråper denne gang.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå