Gå til innhold

stiger hcg nivået hvis... setter stor pris på svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

man har en uoppdaget MA? Sitter og bekymrer meg... skal ta hcg prøve nr 2 imorgen... men tenker at hvis fosteret er dødt allerede vil det merkes på hcg prøva? har blødning på dag nr 5 idag... Huff... ikke lett å være gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil kun være en liten stigning hvis fosteret er dødt, altså ikke doblet hcg nivå, som er vanlig:)

Lykke til!!

Venninnen min har hatt mye blødninger i begynnelsen av svangerskapet, og det går veldig bra med den lille:)

Skrevet

Inne fra "bli gravid". Jeg kan fortelle min historie! Hos meg steg hcg med det dobbelte enda fosteret hadde vært dødt i en mnd! Men tror det er skjeldent, men det går ann! Er det stor blødning med ferskt blod eller lite med brunlig blod? Noen blød i gjennom hele sitt svangerskap! Så det er helt fult mulig at du er en av dem som blør!! Jeg ville ha ringt lege og fått henvisning til gyn. ul! Hvor langt er du på vei?

Ønsker deg masse lykke til, alt skal nok gå bra skal du se, prøv å slappe av litt! Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

tusen takk for svar jenter. er friskt blod, men ikke så mye som mensen, men kanskje som litt mye utflod(ihvertfall til meg å være). hadde blødninger i første svangerskap også, men ikke som dette... er bare 5+1, legen skulle bestille UL til meg i ca uke 8 hvis hcg nivået var bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...