Gå til innhold

Ditt beste mat-tips for baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type tips er du ute etter? Oppskrifter? Hvordan man begynner å gi mat? Eller?

Skrevet

Mitt beste tips er å lage egen fruktmos og bruke kokevannet. Jeg koker/trekker eple og pære i så lite vann som mulig. Blender dette sammen med banan og event annen frukt jeg har tilgjengelig.

Kokevannet er veldig søtt og næringsrikt og jeg bruker dette i grøten. Da skal jeg love deg at den går ned på høykant. Jeg kan også varme opp vannet og servere det på tutekopp til han, det er like populært:)

Angående middagsmat fryser jeg mm i isterningsformat, og ferdige strimler med feks kylling, svin eller okse i en boks. Da er det lett å ta opp feks en "mm-terning" og en strimmel med kjøtt når jeg skal lage middag til sønnen min.

MM tiner i blenderen mens jeg koker poteter og grønnsaker. Kjøttet har jeg oppi et par minutter til sist og når alt er kokt så blender jeg det til en fin purè. Når jeg skal introdusere litt mer klumper, så tar jeg til side litt kokt potet som jeg kutter i veldig små biter og har i purèen.

Skrevet

Lang melding her...Skikkeleg utgreiing...;-)

Eg lagar større porsjonar med den vanlege middagen som vi har (tek vekk saus og sånt før eg har buljong evt salt oppi). Då venne ho seg til dei smakane vi plar ha i huset i staden for dei glasa som ikkje smakar noko (Nestlé og sånt). For ekstra væske, tilsett litt mm eller kokt vatn.

Potetene lenar maten godt (gjer maten mild).

Presisering: Aldri ferdigsaus til små ungar, alt er laga "frå botn"! Ferdigsaus inneheld altfor mykje salt for små kroppar. Og store òg (salt binde vatnet i kroppen, vil du gå ned i vekt, så)...

Dette lagar eg store porsjonar av:

>Kjøtkaker med lauk og utan salt, med poteter og gulrøter og heimelaga brun saus.

>fiskekaker/bollar - der har eg dei ferdigkjøpte, men pga poteter og grønsaker vert det så lite salt at helsesystra sa det gjekk heilt fint.

>Kylling med paprika og lauksaus, med matfløyte. Poteter og evt gulrøter

>Sellerirot, gulrot, potet og ein saus som passar er òg greitt. Kvit saus kanskje?

>Torsk med eggesmør (usalta smør), gulrot og poteter

>Seibiff med lauk, gulrot/poteter/andre grønsaker

>raudvinsgryte (burgund/bourgogne) med sellerirotpure - før salt og buljong kjem i. Mest sellerirotpure og gulrot, berre som ein liten smak det andre.

>Spaghetti med kjøttsaus - igjen utan salt!

Køyrer alt i stavmixar.

No har eg nett begynt med meir tyggemotstand - då tek eg halve kokte poteter ilag med og frys ned, og når maten er varma, så er det berre å knefta/gnu/"anna type ord" med gaffel.

Eg har dei kjekke barneplastskålene til Ikea (raud, gul, oransj, grøn,...) som eg fyller oppi og frys ned. Dagen etter trykke eg maten ut av skålene og legg dei i plastposar, og tek fram og varmar i mikroen i eit par min. Då kan eg bruka "formene" til anna mat eg lagar til ho.

Noko av det beste er, at når ein skal kjenna om maten er passe varm, så er det god mat for oss òg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...