CB-BabyBoy Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Ville bare si at det innlegget du skrev i april om grønn avføring var så flott! Det er sånn innlegg skal være synes jeg - du svarte så fantatisk bra. Lillegutt her har nemlig hatt det et par dager, så det hjalp veldig å lese det du skrev i går. Nå var det riktig nok tilbake til normalen idag, så det var nok bare litt magevondt. Men uansett var det så fint å lese et innlegg som ditt. Ville bare si det Hadde alle svart som deg på dib, så ville det vært så koselig her.
CB-BabyBoy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mai 2008 bare dytter litt på denne jeg slik at du ser den
Bergene Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Nei så hyggelig med et egent skryte innlegg da! Det må jeg si =D. Tusen takk! =D
Sunshine med småtroll:) Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hva sto det?Litt nysgjerrig da mini har hadd det i det siste
Bergene Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Hmm...det stod egentlig ganske masse, husker det var et langt innlegg. Å finne det igjen nå er kanskje ikke så lett?
Bergene Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg fant det =). Søkte jo bare på grønn avføring her på forumet ;-). http://www.dinbaby.com/forum/thread/137352859
CB-BabyBoy Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2008 Bare koselig det Det er jo så mye krangling og negativt her inne, så når jeg først leser noe som var så bra skrevet, så ville jeg si det også. Ha en flott 17 mai!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå