Gothminister Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 hvilken str kjøpte dere da? Den typen jeg kjøpte gikk på alder bare,også har jeg ikke prøvd den på han...glemt det,men skal gjøre det i morgen da..
Puncky med nr tre i magen Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Spørs hvilken festdrakt du tenker på da. Den til Exit er STOR i str i hvertfall. Den jeg har kjøpt på obs tidligere har vært litt liten.
Gothminister Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Er kjøpt på obs.. Fikk nettopp mld av att ei jente som blir 6 år i desember,hun fikk på seg str 4 år,og den satt perfekt... Og sønnen min er da mye lavere enn hu..er 3 1/2 år
Puncky med nr tre i magen Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 hmmm... Babystr er i hvertfall liten i str, men når du sier det så er den vi har i fire år noe større. Men stor er den i hvertfall ikke! Jeg har ei lita jente på 4 1/2, og den var ikke mer enn akkurat til henne. Lengden er lang, men de er smale. Jenta vår ble født underernært, så vanligvis sliter vi med å få ting til å holde seg oppe. Drakta til obs ble nesten litt trang. Men jeg ser de har byttet de ut nå, ett annet design. Hadde gått for 98 uansett jeg da, kanskje den passer neste år og.
Gothminister Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Men hvor lang er hu da? Hørtes nesten ut som om du mistforsto meg litt,men sønnen min er 98 lang(ca),og jeg har kjøpt str 4 år.. Søskenbarnet han er kanskje 110 cm og fikk på seg str 4 år..satt helt perfekt på henne..sa han da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå